annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-50W828B onbruikbaar vanwege CI+ update

OPGELOST
profile.country.NL.title
firebladex
Lid

KDL-50W828B onbruikbaar vanwege CI+ update

Beste Sony en andere leden,


Al twee weken krijg ik een melding dat er een update is voor de Interactive Module ci+ van Ziggo. Het updaten wilt telkens niet lukken en verdwijnt weer. Vannochtend ging het eindelijk goed tot 50% waarna de update zichzelf annuleerde en begon bij 0% dit doe de TV nu constant.

Daarnaast is de tv kijken onbruikbaar geworden. Op het moment dat de interactieve module in de TV zit, gaat het automatisch naar de download scherm waardoor je niets anders meer kan doen. Het download annuleren zorgt ervoor dat het gewoon na 2 seconde weer terug komt. Wat nog wel werkt is de Interactieve Module te verwijderen, zodat je Netflix en de HDMI ingangen kan gebruiken. Echter zit TV kijken er niet meer op.

Ik heb 60 min. met ziggo aan de lijn gezeten en zij geven de schuld aan de Sony TV. Via deze weg hoop ik dan een passende oplossing te vinden zodat de update genegeerd of voltooid kan worden.

Wat heb ik geprobeerd:
- 2 uur lang met Ziggo aan de lijn gezeten
- Fabrieksinstellingen
- Kabels gecontroleerd

Alvast enorm bedankt voor de moeite & ideeën,

Met vriendelijke groet,

Fatih

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Hoogstwaarschijnlijk staat hier de oplossing.

Lukt het nog niet, sluit het toestel direct aan op de AOP zonder splitters of versterker.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Hoogstwaarschijnlijk staat hier de oplossing.

Lukt het nog niet, sluit het toestel direct aan op de AOP zonder splitters of versterker.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
firebladex
Lid

De kanaal 13 geeft inderdaad storing. Ik heb een nieuwe kabel besteld en zal als die binnen is direct op de ingang aansluiten zonder splitter of dergelijke. Hopen dat het zo wel lukt!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Probeer het nu eens even zonder splitters of versterker met de huidige coax kabel, volgens de berichtgeving kan je maar 1 week na 31 maart nog van de oude module software gebruik maken.

Je kan natuurlijk ook tijdelijk op de SD kanalen tijdelijk kijken, daar heb je de module niet voor nodig.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
firebladex
Lid

Uiteindelijk een nieuwe kabel besteld en aangesloten. Dit heeft het probleem opgelost.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Goed te lezen dat het d.m.v. een goede kabel ook bij jouw is opgelost.

Bedankt voor je feedback.

 

Veel kijk plezier,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!