annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-42W655 module Quantis TV Module, CI+ vind niets

iggroen
Ontdekker

KDL-42W655 module Quantis TV Module, CI+ vind niets

Hallo, bij mij werkt de module niet, update geprobeerd maar tv zegt dat deze al up to date is. Met het zoeken naar de zenders wordt er niets gevonden. Analoog werkt wel. 

Het is overigens het blauwe model van Quantis.

TV was al geinstalleerd met de analoge zenders en daarna de module erin gestoken (ik weet niet of dat invloed heeft?)

Graag tips/hulp.

Thnx

5 ANTWOORDEN 5
iggroen
Ontdekker

Kan het zijn dat de module 1.2 en ik deze moet updaten naar 1.3? Hoe doe ik dit?

shedevil666
Ontdekker

Ik moest de tv terugzetten naar de fabrieksinstellingen, en dan zonder de module de zenders instellen en dan als je de stappen volgt voor ziggo kiezen en hier de goede frecenties invoeren (vind je bij ziggo op de site).

Als je alle stappen hebt gedaan stop je de module in de tv zonder je smartcard, als het goed is istalleert de module nu, als dit klaar is kun je de smartcard in je module steken.  Bij mij werkte toen alles gewoon . Moet er wel bij zeggen dat ik de oranje dus 1.3 versie heb en weet niet of dit invloed heeft ? Maar is het proberen waard lijkt mij.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

De huidige 2013 module werken alleen met de CI+ module 1.3.

Als je nog een 1.2 versie bezig moet deze worden geupdate naar 1.3.

Dit kun je doen in een toestel die nog wel geschikt is voor 1.2, na de update naar 1.3 kan je de CI+ Module gebruiken in de W655.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
iggroen
Ontdekker

Hoi, na uitleg bij expert en een reset naar fabrieksinstellingen is het me eindelijk gelukt. Het werkt toch op een 1.2 module, volgens de verkoper was een duurdere 1.3 module niet noodzakelijk en hij bleek gelijk te hebben...
Bedankt voor jullie reacties.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bedankt voor je feedback.

Met 1.2 of 1.3 blijk jij/verkoper het module type te bedoelen.

Ik had het over 1.3 firmware/software versie.

Module 1.3 is tegenwoordig bij Ziggo geschikt voor iTV, de verkoper had gelijk dat module versie 1.2 goed werkt met firmware versie 1.3 i.c.m. de 2013 modellen.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!