annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-40W4000 schiet door met zappen

profile.country.nl_NL.title
Emmer1
Bezoeker

KDL-40W4000 schiet door met zappen

Hallo,

Ik ben in het bezit van een Sony kld40-W4000 uit 1999.

Sinds een half jaar schiet de tv bij het zappen zeer regelmatig door met meerdere kanalen tegelijk zowel met de plus/min toets als via de ingebouwde programmagids.

Denk je even te willen zappen van kanaal 1 naar 2 of 3 kom je weer uit op bv kanaal 8. Je ziet dan heel snel de kanaalnummers voorbij schieten.

TV is voorzien van een Alphacrypt-kaart middels het CAM-module slot. Het ligt echter niet aan de Alphacrypt. Deze is recent geupdate en ook een geleende Ziggo CI+module schiet gelijk door (werkt verders niet op de TV behalve Nederland 1 maar schiet dus wel door de kanaalnummers heen).

Wordt er niet blij van zullen we maar zeggen.

Als leek denk ik dat het aan de ingebouwde kabeltuner ligt maar weet het natuurlijk niet zeker. Vraag me ook af of dit wel de moeite waard is van reparatie als dit de oorzaak is.

Analoog hebben we geen last van bovenstaande klacht.

Wil ook geen losse decoder erbij.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Heeft helemaal niks met de CI+ module te maken, maar met de tuner die deze voorkeuze kanalen niet ziet.

Doe maar eens een nieuwe frequentie scan.

suc6

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
Emmer1
Bezoeker

Bedankt voor je reactie.

Als je met frequentie scan bedoeld de zenders opnieuw zoeken is dit helaas niet de oplossing.

Dit heb ik al meerdere keren gedaan en geeft geen verandering.

Het doorschieten van de zenders gebeurt ook niet continue maar wel heel vaak.

Als een frequentie scan iets anders is dan de zenders opnieuw installeren, verneem ik dat graag.