annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-40NX700 internetinhoud vernieuwen

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
@6134189100011607
Bezoeker

KDL-40NX700 internetinhoud vernieuwen

Ik heb een Bravia KDL40NX700 gekocht in een 'buurtwinkel' om de brave man ook iets te gunnen.  Hij kon wel het toestel aansluiten en TV programma's afregelen enz.  Van aansluiten op internet had hij echter geen kaas gegeten.  Ik een beetje meer zodat ik onder "Netwerk instellingen" uiteindelijk de melding krijg "Met het draadloos netwerk verbonden". Bij het onderdeel "'Videoinhoud vernieuwen" loopt het mis.  Toestel blijft zoeken en zoeken.  Wat heb ik fout gedaan of moet ik nog verder instellen?

Van harte dank voor uw reactie's.

Message was edited by: @6134189100011607

Message was edited by: @6134189100011607

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

vermoedelijk krijgt je tv nog niet het juiste ip adres toegekend.

je zou op je thuisnetwerk een ip adres in de range 192.168.xxx.xxx moeten hebben.

vermoedelijk heb je een ip adres 169.xxx.xxx.xxx  dat is teken dat het is misgegaan.

je moet handmatig een vrij ip adres opgeven, en als gateway (standaardpoort) en dns het ip adres van je router opgeven.

vervolgens moet je ook je tv op sony netwerk registreren, daarna kan je internetinhoud vernieuwen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

vermoedelijk krijgt je tv nog niet het juiste ip adres toegekend.

je zou op je thuisnetwerk een ip adres in de range 192.168.xxx.xxx moeten hebben.

vermoedelijk heb je een ip adres 169.xxx.xxx.xxx  dat is teken dat het is misgegaan.

je moet handmatig een vrij ip adres opgeven, en als gateway (standaardpoort) en dns het ip adres van je router opgeven.

vervolgens moet je ook je tv op sony netwerk registreren, daarna kan je internetinhoud vernieuwen.

profile.country.NL.title
Mohammedlahlal
Nieuw

Nou bij mij staat er geen 169, en hij zegt wel dat ik verbinding heb maar dan wil ik de internet vernieuwen en dan zegt ie dat het systeem een fout heeft gevonden