annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-32W655A Wifi werkt niet meer

Basilio_1
Ontdekker

KDL-32W655A Wifi werkt niet meer

Er waren twee problemen met onze 30 dagen oude KDL-32W655A, met de UPC CI+ module en de wireless setup.

Het probleem met de CI+module heb ik zelf opgelost door een 2e en daarna 3e module te halen die eidelijk wél werkt (zie ergens in dit forum).

Eerst werkte Wireless LAN goed, maar op een gegeven moment was er geen signaal meer via de Wifi. Alle andere apparaten (iPad, iPhone) werkten wel. Er maar tijdelijk een kabel ingestoken en de netwerkinstellingen omgezet naar Wired LAN. Toen ik de netwerkinstelling weer op Wireless LAN wilde zetten kreeg ik deze melding:

"The system has encountered an error. Please contact Sony."

Beide problemen aan de eerste lijns ondersteuning van Sony voorgelegd, maar die kon me uiteindelijk alleen vertellen dat ik contact met Saturn op moest nemen. Saturn verlangt 54 Euro voorrijkosten omdat onze TV kleiner dan 40 inches is!

Blijft dat laatste probleem met de Wireless LAN. Ik heb de fabrieksinstellingen weer teruggezet en geprobeerd de firmware te updaten. Heb nu PKG4.201EUA. (service code J4ID).

Als ik nu probeer te updaten krijg ik: Newer version not detected.

Wat kan ik doen om mijn Wireless LAN weer werkend te krijgen???

Dank! Basilio

 

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

DE PKG-4.201EAU is de laatste firmware.

 

Wat is de ontvangststerkte van het wifi signaal?

 

Het moet niet gekker worden, uw toestel is kleiner als 40 inch daarom moet U 54 euro aan voorrijkosten betalen!!!

 

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!