annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-49XE7096 Gebruik hoofdtelefoon en tegelijk geluid van tv-speakers behouden?

OPGELOST
profile.country.BE.title
Krikke72
Ontdekker

KD-49XE7096 Gebruik hoofdtelefoon en tegelijk geluid van tv-speakers behouden?

Beste,

Ik heb al zitten zoeken in de handleiding en op het internet, maar ik vind geen oplossing voor mijn probleem. Het probleem werd hier reeds gemeld, maar niet voor mijn type tv   KD-49XE7096. Ik zou graag gebruik maken van een hoofdtelefoon en tegelijk het geluid van de tv-speakers behouden, maar ik vind hier geen oplossing voor. Kan iemand mij alsjeblieft helpen?  Alvast een dikke merci!!!

 

Krikke

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
Krikke72
Ontdekker

Opgelost!! 

U mag deze vraag verwijderen!

 

Krikke

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.BE.title
Krikke72
Ontdekker

OPLOSSING :

Zet tv aan. --> Blauwe knop HOME --> scroll naar beneden Witte knop  INSTELLINGEN --> kies SYSTEEM SETTINGS --> kies vervolgens INSTELLINGEN (het ladeblokje en dus NIET GELUID !!) --> scroll naar beneden AV-instellingen (niet zichtbaar op eerste pagina, dus blijven naar beneden gaan --> hoofdtelefoon AUDIO uit --> kies hier voor AUDIO UIT (vast) en probleem opgelost.

Je kan dan de hoofdtelefoon en de tv-speakers apart bedienen om mooi op elkaar af te stemmen.  Ik gebruik namelijk de hoofdtelefoonuitgang op mijn hifi-keten. 

 

Succes iedereen!!!

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.BE.title
Krikke72
Ontdekker

Opgelost!! 

U mag deze vraag verwijderen!

 

Krikke

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wil je de oplossing met ons delen, zodat andere hier ook wat aan kunnen hebben?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
Krikke72
Ontdekker

OPLOSSING :

Zet tv aan. --> Blauwe knop HOME --> scroll naar beneden Witte knop  INSTELLINGEN --> kies SYSTEEM SETTINGS --> kies vervolgens INSTELLINGEN (het ladeblokje en dus NIET GELUID !!) --> scroll naar beneden AV-instellingen (niet zichtbaar op eerste pagina, dus blijven naar beneden gaan --> hoofdtelefoon AUDIO uit --> kies hier voor AUDIO UIT (vast) en probleem opgelost.

Je kan dan de hoofdtelefoon en de tv-speakers apart bedienen om mooi op elkaar af te stemmen.  Ik gebruik namelijk de hoofdtelefoonuitgang op mijn hifi-keten. 

 

Succes iedereen!!!

 

profile.country.BE.title
Krikke72
Ontdekker

Juist gebeurd! :wink: