annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-49X8309C gaat spontaan aan

wpbm49
Ontdekker

KD-49X8309C gaat spontaan aan

Na update 3.169 gaat de TV af en toe spontaan aan. De volgende ochtend staat de TV vast op een Google Chromecast foto. Alleen de stekker eruit helpt. Ben benieuwd of dit meer voorkomt. 

62 ANTWOORDEN 62
profile.country.nl_BE.title
fgrs76
Ontdekker

Heb ik niet aan staan, precies omdat ik niet automatisch mijn surround wil laten starten.
Wordt enkel aangezet bij films en soms bij muziekprogramma's.

Maar ga eens een paar dagen die wifi verbinding uit laten zoals ik zei.

 

Is Sony op de hoogte van dit probleem?

Zit het enkel op de KD-49X8309C?

 

wpbm49
Ontdekker

Goed om te weten dat Bravia sync dus ook niet het probleem is. Ik weet niet of Sony op de hoogte is, ik neem aan  dat de monteur dit doorgeeft. Was overigens bij een collega monteur ook bekend

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Natuurlijk is Sony op de hoogte van het spontaan aan gaan van de toestellen sinds begin januarie.

Om de volgende vraag voor te zijn, het is in onderzoek bij Sony.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_BE.title
fgrs76
Ontdekker

Ok, was vooral om te weten of het moest gemeld worden, onnodig dat iedereen dat doet eens het in onderzoek is.

wpbm49
Ontdekker

Morgen wordt de TV omgeruild voor een nieuw exemplaar! 

profile.country.NL.title
FlipStone
Lid

Hoop dat het helpt voor je, hoewel het volgens mij meer een software issue is dan een hardware issue...

 

Zou fijn zijn als logging aangezet mocht/kon worden (nu root voor nodig). Dan konden we zelf kijken of er bepaalde apps zijn die iets veroorzaken.

 

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Daar heb je niks aan...

 

Dit is een software issue. Sony onderzoekt dit, want dit kan en mag niet. 

wpbm49
Ontdekker

Wellicht wel een oplossing voor de vertical bending. 

Camiel
Ontdekker

Wij hebben hetzelfde probleem als hier geschetst wordt. Ik ben in contact met Sony maar tot nu zeer ontevreden over het toestel (niet de eerste klacht) en over de klantservice. Er is geen enkel antwoord mogelijk wat niet in de standaard tekstblokken staat. Bedroevend voor een bekend merk als Sony.

Mijn eerste en zeer waarschijnlijk laatste Sony!

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Wat wil je voor antwoord krijgen dan...

 

Het spontaan aangaan is gelukkig niet iets wat extreem vaak gebeurd. En je kan dit, in tegenstelling tot spontaan herstarten wel tegengaan door de stroom eraf te halen bij het uitzetten. 

Niet dat het leuk is natuurlijk...