Deel jouw ervaring!
ik heb problemen met de arc ingang op de tv 49xd 8305 sony en de homecinemaset samsung HT-E 5500.
als ik de hcs (hdmi out) naar de tv doe (hdmi/arc) heb ik geen geluid en geen beeld. Als ik de hcr via de horizon XL doe, ( horizon naar hcs hdmi 1 en de hcs naar de tv (hcs hdmi out en tv op hdmi 1) heb ik wel geluid maar geen beeld.Ik heb de hcs hdmi 1 ingesteld en op anynet+ (hdmi-cec aan) staan en de autoretour op auto staan. Mijn probleem is dat de hcs als ik bepaalde dingen in wil stellen, (Ik doe dit met een composiet kabel maar die valt steeds uit de av2 uitgang. Ook springt de tv terug naar hdmi/arc.) Ik moet bv de resolutie instellen, die staat op 576p/480i.die moet bv. naar 1080i? of auto neem ik aan. maar ik kom er niet bij, omdat de hcs om een hdmikabel blijft vragen vragen. Hopelijk is er iemand onder jullie die mij op weg kan helpen. en anders moet ik het maar eens met een kabel proberen met aan de ene zijde een jack stekker en aan de andere zijde rood, geel en wit.
alvast bedankt.
Misschien heb je hier iets aan.
Selecteer het symptoom van uw apparaat en volg de stappen om het probleem op te lossen. Controleer de handleiding bij uw apparaat voor modelspecifieke informatie.
OPMERKING: Raadpleeg voor meer informatie Een tv aansluiten in de Opstartgids van uw Soundbar/Home Theatre-systeem of Home Audio-systeem.
OPMERKING: Stel de Controle voor HDMI (bediening voor HDMI) (BRAVIA Sync) van de tv en Soundbar in op ON (AAN).
Er zijn speciale knoppen op de afstandsbediening van de Soundbar die u helpen bij het uitvoeren van deze aanpassingen.
Controleer de volgende stappen.
OPMERKING: Controleer de volgende stappen als er geen geluid komt uit uw Surround-luidspreker voor de HT-RT5. Deze zijn hetzelfde voor de subwoofer.
HT-Z9F/ HT-ZF9
Sluit de subwoofer of achterspeakers handmatig aan, zoals beschreven in de handleiding. Zie voor meer informatie over de verbindingsinstelling van de draadloze subwoofer De subwoofer of achterspeakers handmatig aansluiten in de handleiding.
OPMERKING: De led kan meer dan 10 seconden langzaam groen of oranje knipperen.
Haal het netsnoer van de subwoofer uit het stopcontact en wacht een minuut voordat u de stekker weer in het stopcontact steekt.
Als het probleem nog niet is opgelost, reset u het apparaat als volgt:
Controleer de volgende stappen:
OPMERKING: De subwoofer is een luidspreker voor het afspelen van basgeluid. Het geluid uit de subwoofer kan moeilijk te horen zijn wanneer de ingangsbron minder basgeluid heeft, zoals bij een tv-uitzending.
Ik laat het weten ga van de week mij er in verdiepen. niet zoveel tijd
beste molenpad11
nog bedankt voor uw reactie. ik heb een drukke week achter de rug vandaar mijn late reactie. het is mij niet gelukt
om een hdmi verbinding te maken. Ik ben nu in het menu wel iets tegengekomen over verbindingen .nl
Hdmi 1 verbonden ( dat is de horizon xl)
Hdmi 2 geen apparaat aangesloten.
Hdmi 3/arc 1 speler bd theater
audiosysteem receiver
Hdmi 4 geen apparaat aangesloten
Bedoeld hij dan dat er bij hdmi3/arc 2 apparaten zijn aangesloten of is dit de homecinemaset. mochten het er 2 zijn hoe en wat moet ik dan verwijderen.
bij voorbaat mijn dank