Deel jouw ervaring!
We hebben een tv KD-55xf7077 gekocht vorig jaar, met de bedoeling iptv te kunnen installeren , volgens de meneer in de winkel kan dat allemaal op deze tv, maar we hebben al vanalles geprobeerd ... maar het lukt niet!
Even los van de discussie legaliteit ja of nee en of u zich daarvan bewust bent:
Voor IPTV heeft u een abonnement nodig, betaald of gratis(weet niet of dat bestaat).
Mocht het gaan om IPTV via je provider dan. Advies om hier eerst contact mee op te nemen. Zij kunnen je hierover informeren. Mocht je hier ondersteuning wensen geef dan aan op welke provider en IPTV abonnement het gaat. Er zijn veel illegale IPTV vormen bekend en deze kunnen wij hier op het forum niet ondersteunen. 😉
Net als bij een kabel- of satellietabonnement verstuurt een IPTV aanbieder een tv-signaal naar zijn abonnees. Bij IPTV wordt dit geleverd over het internet. Je aanbieder zorgt voor een ontvanger die het signaal ontcijfert en vertaalt.
Wist zelf niet ook er een legale vorm is van IPTV. Vandaar dat ik dit in het midden liet.
Er zijn online twee varianten van IPTV te vinden. De ene is legaal en loopt via tv-aanbieders, zoals bijvoorbeeld Canal Digitaal. Zij zorgen ervoor dat je de auteurs- en contentrechten betaalt voor alles wat je bekijkt.
Daarnaast zijn er ook online IPTV boxen te bestellen, waarmee je honderden en soms zelfs duizenden kanalen kunt bekijken. Deze boxen zijn illegaal.
Het is dan ook niet gezegd dat TS een illegale versie heeft, maar om te kunnen helpen is wel verstandig om de provider te noemen. Want dan kan men gericht hulp bieden. Meeste providers bieden een decoder aan om dit signaal om te zetten.
Nee geen illegale handel.... de échte betalende versie. Bestaat al een hele tijd hoor!!! Maar ik weet niet hoe ik het moet instaleren. .. kan geen andere aps instaleren dan die al op de tv staan
Geef dan aub aan om welke provider het gaat. Dan pas kan men je gericht helpen met je vraag. 😉
Al eens contact gezocht met je provider. Als ik het zo snel zie krijg je een decoder van hen die dit ondersteund?
Als ik het zo zie valt je TV hieronder. Dit wat zelf installeren van apps niet mogelijk maakt. @pa3eia kan je hier vast meer over vertellen?
BRAVIA-modellen uit 2018
Geachte klant van Sony,
Vanwege het verlopen van het contract tussen de serviceprovider en Sony is de VEWD TV Store na 25 juni 2019 niet langer beschikbaar op tv's van Sony.
De VEWD TV Store zal worden verwijderd van de betreffende tv-modellen en is na 25 juni 2019 niet langer beschikbaar.
We bedanken u voor uw begrip en bieden onze excuses aan voor eventuele ongemakken.
OPMERKING: De sluiting van de 'VEWD TV store' heeft geen effect op de beschikbaarheid van de internetbrowser. De internetbrowser is nog steeds beschikbaar op bepaalde modellen.
BRAVIA-modellen uit 2012
BRAVIA-modellen uit 2013
BRAVIA-modellen uit 2014
BRAVIA-modellen uit 2015
BRAVIA-modellen uit 2016
BRAVIA-modellen uit 2017
BRAVIA-modellen uit 2018