annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Internetdongel (actie Bravia TV) nog steeds niet ontvangen

OPGELOST
profile.country.NL.title
seegers1
Nieuw

Internetdongel (actie Bravia TV) nog steeds niet ontvangen

de beloofde internetdongel (actie) voor Bravia TV is nog steeds niet ontvangen, het was veel moeite tot het kopen van postzegels Europa Frankrijk aan toe om de aanvraag bij Sony te krijgen maar nog steeds geen dongel er zou een mail komen als hij was verzonden, al 2 maal per mail om ractie gevraagd, maar geen reactie, kan zo'n ding nou nietb gelijk met de tv worden meegegeven, dit is toch hopeloos

Message was edited by: seegers1

Message was edited by: seegers1

Message was edited by: -Tycho-

Titel ingekort van 3 regels naar 1 voor de leesbaarheid. Tycho - moderator

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
bohdan05
Bezoeker

Ik heb gisteren toch nog de dongel ontvangen!!!!!:smileysilly:

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
sjaak25
Nieuw

Dit is inderdaad werkelijk te gek voor woorden!!! Je koopt het toestel mede om gebruik te maken van z'n internetmogelijkheden. 5 Weken geleden opgestuurd en nog steed niet binnen. Ik vraag me af waarom Sony zoiets niet netjes kan afhandelen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Je kan gewoon gratis bel met Sony Frankrijk 0080027000009

Het beste is de documenten aangetekend te versturen.

Heb hier de ervaring dat de eerst zending nooit is aangekomen/verwerkt.

De tweede zending aangetekend verstuurd dit duurde 5 werkdagen voordat het was aangekomen.

Afgelopen week eens gebeld omdat ik zag via tracktrace.nl dat het document al enkele dagen geleden was bezorgd.

Men wist in eerste instantie nog nergens iets terug te vinden, totdat ik vermeld dat het aangetekend was verstuurd en dat ik zelf kon ziet dat het dagen geleden was afgeleverd, toen waren de documenten opeens wel te vinden.

Het kon wel 4 tot 6 weken duren voordat alles was verwerkt, waarop ik zei dat ik al in dec 2011 de eerste maal de documenten heeft opgestuurd

Wat schets mijn verbazing afgelopen vrijdag na enkele dagen een email gehad dat de Skype  wordt opgestuurd.

Weer maar eens gebeld, omdat ik ook een Playsation 3 voor 69.00 euro wil aanschaffen.

Deze email wordt de komende week verstuurd als het goed is.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
bohdan05
Bezoeker

Ik heb hetzelfde probleem. Met kerst hele pakket info verstuurd en 17 januari 2012 bericht ontvangen dat ie binnenkort verstuurd zal worden. Ik weet niet wat hun definitie is van binnenkort, maar er zijn inmiddels al weer meer dan 4 weken verstreken. Ik had een net berichtje gestuurd wanneer ik de dongel nu daadwerkelijk zou ontvangen. Ik kreeg wel een mail terug met de volgende inhoud:

"Hallo, We zullen onze best doen om u rap te dienen. Dank U Met vriendelijk groeten Custum Solution's Team".

Verder niets meer vernomen......

jlwd1975
Bezoeker

Ik dacht al dat ik de enige was met dit probleem..

2x gebeld met frankrijk, en mijn gegevens zijn er bekend. Er is iets verstuurd maar ze weten niet wat. Sony beweert dat de fout ligt bij de koerier.... ik hoor nog meer van ze, helaas...........het is erg stil.

wat wel opvallend is dat de betreffende dongel niet meer op de sony website staat. december 2011 nog wel. ik ga er maar vanuit dat hij niet meer leverbaar is, en dat ik kan fluiten naar mijn dongle.. THX sony...

tip voor sony: bij wehkamp is hij nog leverbaar. voor maar 50 euro ipv 80 euro :smileyconfused:.

bohdan05
Bezoeker

Ik heb gisteren toch nog de dongel ontvangen!!!!!:smileysilly:

Johndeboed
Bezoeker

Ik heb mijn Sony tv 2 januari gekocht en dezelfde dag de actie papieren naar Frankrijk verzonden. Na 1 maand nogmaals verzonden. Ik heb een mail dat ze de papieren ontvangen hebben. Gebeld, verbinding wordt verbroken, mail verzonden en klacht naar de directie. Geen enkele reactie tot op heden en we zijn twee maanden verder. Ik vind dit heel slecht en het liefst zou ik de tv teruggeven. Het is de laatste keer dat ik iets bij Sony heb gekocht.

Atnietvrolijk
Bezoeker

Hallo ,ik wilde het ook even kwijt van het zit mij ook niet helemaal lekker ,hetzelfde verhaal als bij jullie.

Wat ik vreemd vind is als je belt dat er een amper verstaanbaar frans accent sprekende vrouw tegen mij zegt vandat ik het originele aankoop bon moet op sturen ,BEN JE GEK ? zo heb ik helemaal geen aanspraak meer op garantie ,had ik vertelt nee dat moet zei ze ,ik verwees haar vandat op de site staat vandat een copie al genoeg was ,ga toch me originele aankoop bon niet versturen.

Ja dat moet van sony ,nou ik zal jullie vertellen ben altijd pro sony heb ook schik van me kamera hx100v en wilde pas een 3D bluRay van sony kopen ,maar deed en doe het denk ik niet ,want ze weten denk ik niet bij sony als men iets negatiefs meemaakt van dat men de 2de keer wel nadenk ,het blijf lang hangen die zure ervaring ,het wekt ergenis op.

En elke keer als je de naam sony ziet denk je weer oja gedoe met die dongel, hou maar koop wel wat anders ,je trapt er niet meer erin ,dat wilde ik even zeggen ,niks op die tv en wat ik nog meer hebt van sony aan te merken maar de handeling hoe zij nu bezig zijn ,kun je wel zeggen het is sony frankrijk ,maak nie uit het is a sony ,kan de frustratie van anderen goed begrijpen ,omdat ik dat nu ook heb gekregen.

Wat een gedoe joh met dat opsturen enz ,nee voor mij even geen sony acties meer ,oja wat ik ook niet begijp zet dat stomme dongel dan gewoon in de verpakking en klaar geen gezeur met actie dit en actie dat .pfff

Gegroet mensen ik moest dit ook even kwijt.

At

Message was edited by: -Tycho-

Scheldwoorden verwijderd, ivm Sony forumregels. Tycho - moderator