annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Instellingen TV/Soundbar? : Steeds Google Films in beeld en instellingen kwijt

profile.country.NL.title
P_Lahuis
Nieuw

Instellingen TV/Soundbar? : Steeds Google Films in beeld en instellingen kwijt

Beste,

 

Ik heb sinds 1 maand de Bravia TV 49XE9005 samen met de soundbar HT-CT800in mijn bezit. Ik was zeer tevreden, maar na 1 maand loop ik tegen wat zaken aan, die irritant gaan worden...

 

Algemene info:

De soundbar gebruik ik als een "HUB" om de KPN-tv ontvanger (HDMI-1) en de PS4 Pro (HDMI-2) op aan te sluiten en via 1 HDMI kabel op de HDMI-OUT zet ik TV signaal en PS4 door richting TV op HDMI 3 (ARC).

Tot zover gaat alles goed en ik krijg ook alles werkend, maar Ik loop tegen wat irritante zaken op, die ik niet krijg opgelost:

  1. Soms ben ik instellingen kwijt, die ik zeker weten goed heb ingesteld te weten de HDMI setting dat je verbeterde indeling krijgt (4K ondersteuning). Opnieuw instellen en het blijft staan, maar soms dus ook niet. Dit is op zowel TV als de Soundbar in te stellen en op beide ben ik het soms kwijt. Kan iemand mij vertellen of je instellingen kwijt raakt na updates of zijn deze op een of andere manier te verklaren?
     
  2. Als ik de PS4 heb gebruikt en ik zet die uit, dan start automatisch Google Films met trailers van films. Dit wil ik niet omdat mijn kinderen van 7 en 8 meestal achter de PS4 hebben gezeten en dit dan zien...  de getoonde trailers van films zijn veelal niet voor jeugdige kijkers geschikt... maar ik krijg deze setting er niet uit/ weet niet waar je dat uit zet. Wie helpt?

 

Verder zijn er specifiekere zaken rondom de soundbar... ik vind het persoonlijk erg vervelend dat de "bass" dan wel en dan weer niet werkt. Soms met muziek, maar soms ook via TV schommelt het geluid tussen wel en geen bass (Sub-Woofer heeft contact / groende licht staat aan).

 

Zoals gezegd: ik was eigenlijk heel tevreden in begin, maar raak hier en daar wat geirriteerd... 

Heeft iemand handreikingen om van de irritatie af te raken 😉

 

Dank 

Patrick Lahuis 

 

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hoi Patrick, 

 

Welkom op de community! 

 

Hopelijk heeft iemand van de community goede tips! 

 

Groeten, 

 

Roos

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Om bepaalde instellingen te behouden moet "Gebruiker" worden geselecteerd.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!