annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Info balk blijft in beeld staan.

profile.country.NL.title
hurisode
Ontdekker

Info balk blijft in beeld staan.

mijn infobalk springt heel vaak in beeld (49xd8305) en dan valt ook het geluid een paar seconden weg. Is dit te verhelpen. de infobalk verwijderen b.v.

19 ANTWOORDEN 19
profile.country.NL.title
fredivan
Lid

Je zou even kunnen proberen om de ziggo box rechtstreeks via Hdmi op de tv aan te sluiten en dan kijken of het probleem zich nog voor doet. Als het dan weg is weet je in ieder geval dat het signaal van ziggo goed is. Voor het geluid zou je eventueel een toslink kunnen gebruiken van de box naar de receiver

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nadat het nu opeens blijkt dat er een HorizonXL mediabox ook wordt gebruikt, is nu de vraag welke infobalk in het beeld verschijnt (van de XD8305 of van de HorizonXL).

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
hurisode
Ontdekker

de ziggo box staat aangesloten met een coax kabel uit de muur en rechtsreeks van uit

de box met een hdmi kabel naar de tv. de home cinema ging altijd aan als de ziggo box aanging,

maar dat heb ik veranderd. die zet ik nu apart aan. ik ben een leek maar wat is een toslink.

profile.country.NL.title
hurisode
Ontdekker

volgens een ziggo monteur herkent hij deze balk niet en heeftde xl box geen infobalk. dus volgens hem hoort die balk bij de tv

profile.country.NL.title
fredivan
Lid

een toslink is een digitale glasvezelkabel, je hebt ook nog kans dat je een spdif kabel kunt gebruiken, dat is een digitale interlink. een spdif kabel heeft tulp pluggen en een toslink kabel ziet er uit als een tulp plug maar heeft een lens waar rood licht uitkomt. Misschien het beste even op google kijken hoe zoiets er uit ziet. De aansluiting op  de apparatuur is dan een klein zwart vierkantje met daarin een klepje, om het zo een voudig mogelijk uit te leggen

profile.country.NL.title
hurisode
Ontdekker

bij mijn weten noemen ze dat ook een optische kabel of heb ik het mis.het probleem bij een horizon xl box is dat de ingang van de bij de box iets te groot is en de kabel er dan weer uitschiet. ik heb dat aan een monteur van ziggo laten zien en hij heeft toen uit de auto een andere box gehaald en die had hetzelfde probleem. dus dat is een xl box probleem. ik probeer daar wel iets op te verzinnen. maar die hinderlijke balk vind ik voornamer 

profile.country.NL.title
fredivan
Lid

Ja klopt helemaal. Maar dat hij niet past hoeft niet aan de box te liggen, ik heb hier 2 kabels waar van er een goed in het tv toestel past en de andere er zo weer uit valt. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bij de Horizon is de balk onderin het beeld, bij de Bravia's is deze bovenin het beeld aanwezig.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
hurisode
Ontdekker

ik moet deze week bij de action zijn. ik zal eens kijken of zij een optische kabel hebben. dus ik koop niet gelijk een dure misschien is hij gelijk goed. nog bedankt voor uw medewerking

profile.country.NL.title
hurisode
Ontdekker

ja dat klopt. en die boven infobalk die geeft die problemen.  vaak in het beeld en dan valt het geluid even weg. Ik tel niet mee als je bv. van zender wisselt want dat is normaal denk ik.