annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Ineens Netflix, maar ook alle apps verdwenen op KD-43XE7004

OPGELOST
profile.country.NL.title
robvantiel
Ontdekker

Ineens Netflix, maar ook alle apps verdwenen op KD-43XE7004

Ineens doet de Netflix knop het niet meer. Netflix logo verschijnt heel even in beeld, maar verdwijnt weer en keert terug naar televisiebeeld.

YouTube knop doet het wel.

De apps waren eerst nog wel bereikbaar via het menu, maar als ik er een wilde kiezen, dan ging hij de videoservices vernieuwen. 

Toen teruggegaan naar de fabrieksintellingen. De YouTube knop doet het nog steeds prima, ik kan ook YoutUbe filmpjes op de TV bekijken, maar Netflix knop heeft nog steeds hetzelfde gedrag.

Als ik nu naar Menu->Apps ga, dan zie ik alleen nog maar twee apps: Photo Sharing Plus en Modus Fotolijst.

Is er iets mis met de app server van Sony voor mijn TV?

Tags (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
robvantiel
Ontdekker

Ja, ik heb het forum goed bestudeerd en alle stappen doorlopen, zoals internetcontrole, factory reset. Uit het feit dat YouTube het wel doet mag blijken dat de internetverbinding het probleem niet is.

 

Ik heb overigens net telefonische ondersteuning gezocht van Sony, en dat heeft direct tot de oplossing geleid: het is heel simpel:

1. Vernieuw de internet inhoud (dat gaat via het menu->instellingen->internet inhoud vernieuwen);

2. trek de stekker uit de televisie en houd hem langer dan 2 minuten zonder stroom. Het blijkt namelijk dat als je de stroom er korter dan 2 minuten van af hebt, dat je dan alleen maar in een soort stand-by modus bent. Door de stroom er langer dan 2 minuten van af te halen en daarna weer op te starten gaat de televisie zich herstarten.

 

Mijn apps zijn weer terug en de Netflix knop doet het weer. Super blij met de telefonische ondersteuning van Sony. Voor alle hulpzoekers: 0203469524

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is de XE7004 nog wel verbonden met het thuisnetwerk en naar buiten?

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
robvantiel
Ontdekker

Ja, ik heb het forum goed bestudeerd en alle stappen doorlopen, zoals internetcontrole, factory reset. Uit het feit dat YouTube het wel doet mag blijken dat de internetverbinding het probleem niet is.

 

Ik heb overigens net telefonische ondersteuning gezocht van Sony, en dat heeft direct tot de oplossing geleid: het is heel simpel:

1. Vernieuw de internet inhoud (dat gaat via het menu->instellingen->internet inhoud vernieuwen);

2. trek de stekker uit de televisie en houd hem langer dan 2 minuten zonder stroom. Het blijkt namelijk dat als je de stroom er korter dan 2 minuten van af hebt, dat je dan alleen maar in een soort stand-by modus bent. Door de stroom er langer dan 2 minuten van af te halen en daarna weer op te starten gaat de televisie zich herstarten.

 

Mijn apps zijn weer terug en de Netflix knop doet het weer. Super blij met de telefonische ondersteuning van Sony. Voor alle hulpzoekers: 0203469524