annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

hoe krijg ik uitzending gemist op de tv

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
triesja1966
Bezoeker

hoe krijg ik uitzending gemist op de tv

hoe krijg ik "uitzending gemist"op onze tv???????

alvast bedankt, triesja

83 ANTWOORDEN 83
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Er is een update van uitzending gemist.jar (25-02-2012) en werkt i.c.m. PS3 MediaServer perfect..

http://code.google.com/p/uitzendinggemist-dlna/source/browse/#svn/trunk/dist

suc6

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
gerd1962
Bezoeker

Op 2 maart kreeg ik een emailbericht van Sony met de titel "Ontdek de nieuwste innovaties van Sony".

Wanneer je dan doorklikt naar de info over de Bravia televisies, kom ik de volgende zinsnede tegen : "Bekijk de programma’s terug die u gemist heeft van NOS, SBS6, NET5 en Veronica."

Nog steeds wordt er door Sony beweerd dat je dus de programma's van de NOS terug kunt kijken, terwijl er in werkelijkheid alleen naar het journaal gekeken kan worden.

Wanneer doet Sony nu gewoon wat het belooft?

profile.country.nl_NL.title
jay2theloo
Bezoeker

Hoi Gerd,

Volgens mij maakt de NOS niet veel meer dan het Journaal, dus in die zin klopt de belofte. Deze discussie gaat erover dat Sony eerder heeft beloofd Uitzending Gemist aan te bieden in de Bravia televisies. Dat is echter nog steeds niet het geval.

Groeten,

Jay

profile.country.nl_NL.title
wittje
Bezoeker

daar heb je gelijk in maar dat neemt niet weg dat het heel vevelend is om de internet kabel er weer uit te trekken en weer in de laptop te doen terwel er bij mij met de aankoop wel verteld is dat je uitzending gemist op kon kijken ps de tv is geweldig maar als ik het  had geweten was ik er niet voor gegaan dus bedrog van sony of dom van mij zeg het maar. ik hoop aleen dat er in de toekomst wat aan gedaan word dat maakt een boel blije klanten denk ik. ik wel in iedergeval

groeten jaco

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

dat is zeker vervelend (internet kabel), maar dit is op te lossen d.m.v. router of switch.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

dubbel post

Message was edited by: pa3eia

Message was edited by: pa3eia

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
sjospit
Bezoeker

hallo, is er iemand die me kan vertellen waarom ik de uitzendingen gemist van bv SBS 6 sinds begin maart niet meer terug vindt in de overzichten?

alle internet instellingen staan nog steeds goed, heb internet vernieuwd maar uitzendingen stoppen op eind februari.

het journaal wordt wel vernieuwd !

Message was edited by: sjospit

Message was edited by: sjospit

profile.country.nl_NL.title
thrangolem
Nieuw

Beste,

Gister een nieuwe TV gekocht de KDL-40HX750

Full HD, 3d, 400mhz en nog veel meer echt super beeld,

prijs 1000 euro

maar wat is de programma terug kijken optie zwaar  @#*(*&%( om het zo maar te noemen )

me vriendin wil Greys anatomy terug kijken op net 5 Niet mogelijk

RTL4 niet mogelijk

en nog veel meer niet mogelijk

ze zeggen dat dit mogelijk is

Veronica

Net 5

SBS 6

NOS

Haal SBS 6 ook maar weg ook niet meer mogelijk. 

hoop dat dit in de toekomst nog mogelijk is, maar ben er bang voor deze topic is ook al een jaar aan de gang.

GR Edward

profile.country.nl_NL.title
jay2theloo
Bezoeker

Hoi Ghost,

Je schrijft:

'omdat ik me voordat ik wat koop goed laat informeren en voordat ik een dure aankoop doe zelf veel rond zoek?'

Dat is precies wat ik ook heb gedaan. Ik vond het geweldig dat Uitzending gemist werd aangeboden op de EX700, zoals ik op de Sony-site las. Mede daarop heb ik mijn besluit gebaseerd.

Het was netter en correcter geweest als ze hadden gezegd dat je sommige uitzendingen van Veronica, Net5 en Sbs6 terug kunt kijken...

groeten maar weer


profile.country.nl_NL.title
jay2theloo
Bezoeker

Helaas... volgende keer een Samsung kopen. Het gaat helaas niet goed met Sony. Ofwel door de steeds slechtere producten, of de producten worden steeds slechter doordat het niet goed gaat. Het lijkt een neerwaartse spiraal, die ook op dit forum merkbaar is. Er wordt gewoon niet gereageerd,

Ik ha een Sony CRT-tv, waar ik 20 jaar plezier van had, dus ik heb zonder al teveel na te denken weer een Sony gekocht. Maar in 20 jaar is er veel veranderd: het ding is traag en de beloofde apps zijn er niet.

Zonde.

Zie ook:

http://nos.nl/artikel/361465-sony-bevestigt-10000-ontslagen.html