annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe kan ik mijn Cochlear Minimic 2+ met jack 3,5 mm plug aansluiten op mijn Sony KD-43XG7096?

OPGELOST
profile.country.NL.title
ljthvandermeer
Nieuw

Hoe kan ik mijn Cochlear Minimic 2+ met jack 3,5 mm plug aansluiten op mijn Sony KD-43XG7096?

Ik ben ernstig slechthorend en heb daarom een cochleair implantaat.

Door de Cochlear Minimic 2+ aan te sluiten op de audio uitgang van mijn vroegere Philips TV werd het geluid

gestreamed naar mijn Cochlear Nucleus 6 processor en bleef het TV-geluid gewoon ook hoorbaar via de luidsprekers voor mijn echtgenote.

Sinds 25 oktober heb ik een nieuwe Sony KD-43XG7096 omdat de oude TV kuren kreeg.

Als ik de Minimic 2+ aansluit op de hoofdtelefoon/audio uitgang dan worden de luidsprekers van de Sony TV uitgeschakeld. Ik hoor dan wel alles via de streaming naat mijn processor maar mijn echtgenote die ook TV wilt kijken hoort dan niets.

Ik heb  de Expert winkel in mijn woonplaats, waar ik de Sony TV gekocht heb, om advies gevraagd hoe dit probleem opgelost kan worden. Zij konden mij geen goed antwoord geven,

Is er een mogelijkheid om een extra audio uitgang met een jack 3,5 mm female op de TV te creëren of bestaat er een adapter die je aansluit op de hdmi audio uitgang en dat converteert naar een jack 3,5 mm aansluiting?

 

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens de Helpgids van de XG7096:

 

Hoofdtelefoon/Audio Uit: Stelt de uitvoer van het geluid naar de hoofdtelefoons, externe audiosystemen of actieve subwoofer aangesloten op de televisie in. Koppel de hoofdtelefoon los van de televisie als u [Audio-uit (vast)], [Audio-uit (variabel)] of [Subwoofer] selecteert.

Speaker Link hoofdtelefoon: Schakelt de interne luidsprekers van de televisie aan/uit wanneer u een hoofdtelefoon op de televisie aansluit.

 

Link 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens de Helpgids van de XG7096:

 

Hoofdtelefoon/Audio Uit: Stelt de uitvoer van het geluid naar de hoofdtelefoons, externe audiosystemen of actieve subwoofer aangesloten op de televisie in. Koppel de hoofdtelefoon los van de televisie als u [Audio-uit (vast)], [Audio-uit (variabel)] of [Subwoofer] selecteert.

Speaker Link hoofdtelefoon: Schakelt de interne luidsprekers van de televisie aan/uit wanneer u een hoofdtelefoon op de televisie aansluit.

 

Link 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ljthvandermeer
Nieuw

Hartelijk dank voor het antwoord.

Ik moest wel even zoeken hoe ik bij de optie Hoofdtelefoon/Audio Uit: kom. Toen dat gelukt was, heb ik Audio-uit (vast) ingesteld en het werkt nu perfect.

Ik hoor nu het TV-geluid door streaming naar mijn Cochlear Nucleus6-processor in het linker oor en naar mijn Resound hoortoestel in het rechter oor ongeacht  de stand van de volumeregelaar voor de TV-luidsprekers.

Hoera!!!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Mooi dat het gelukt is, en bedankt voor je feedback.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!