annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Google account inlog problemen na veranderen wachtwoord

profile.country.NL.title
MarcoB838
Lid

Google account inlog problemen na veranderen wachtwoord

Beste leden. 

Het volgende. Afgelopen week heb ik op een pc mijn wachtwoord veranderd van you tube inlog. Vervolgens de dag erna was ik uitgelogd op mijn sony tv. 

Als ik naar youtube ga en klik op inloggen dan gebeurt er niks. Ik krijg dan alleen de melding dat ik ben uitgelogd. 

Als ik naar settings ga, en vervolgens naar beneden scrol naar Accounts dan staat mijn google account er tussen. Als ik daar op klik, dan gooit ie me uit de settings pagina (terug naar Home) en krijg ik de melding "instellingen stopt steeds". 

Ik heb ook geprobeerd een nieuw account te maken onder hetzelfde email adres maar dan krijg ik terecht de melding dat er al een account bestaat met dat email adres. 

Als ik de app agoogle play store open krijg ik ook niks te zien. 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Marco,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend dat je niet kunt inloggen. Hopelijk kan iemand op het forum je hierover adviseren, zodat je weer snel op je account terecht kan.

Met vriendelijke groet,

Amal_S
profile.country.NL.title
MarcoB838
Lid

ik hoop het ook want ik weet niet hoe ik het zou moeten oplossen!

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @MarcoB838

 

Het beste wat je kunt doen is de boel resetten. Dus terug naar de fabrieksinstellingen. 
Er is geen reden dat je niet weer opnieuw zou kunnen inloggen, dus best met een schone lei te starten weer. 

Laat even weten of het dan wel lukt. Zo niet, pakken we het vanaf daar verder op.