annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen verbinding met Netflix-service

OPGELOST
profile.country.BE.title
J.Smet
Ontdekker

Geen verbinding met Netflix-service

Hallo, Sinds vanmorgen wil Netflix niet meer opstarten op mijn Sony Tv type 

KDL-43W808C. Gisterenavond werkte het nog perfect. Wanneer ik een poging doe om het op te starten krijg ik volgende foutmelding; "We kunnen geen verbinding maken met de Netflix-service. Controleer de netwerkinstellingen om verbinding te maken met een beschikbaar netwerk en Netflix te gebruiken (-100)." De tv is nog steeds verbonden met het internet via Wi-fi en andere apps blijken wel correct te werken. 

Wat gaat er fout? Kunnen jullie een oplossing aanbieden aub?

Alvast vriendelijk bedankt!

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
J.Smet
Ontdekker

Heb een volledige factory reser uitgevoerd gisteren.

De TV kon om een voor mij onverklaarbare reden geen contact meer maken met de Wifi, dit terwijl al mijn andere apparaten nog steeds een perfecte verbinding hadden. 

Ik weet niet wat het is met deze tv maar van de Wifi verbinding ben ik ver van tevreden.

Bijna wekelijks moet ik terug aanloggen op de wifi omdat hij weer eens de verbinding verbroken heeft.

Men zou denken dat de tv de connectie zou blijven onthouden maar niets is minder waar blijkbaar.

 

Zonde!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

31 ANTWOORDEN 31
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Een storing bij Netflix?

Via een ander apparaat verbinding met Netflux proberen te maken.

 

Het is niet zo ideaal om een WiFi verbinding te gebruiken i.c.m. Netflix.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
J.Smet
Ontdekker

Bedankt!

Ja geen probleem op mijn gsm of PS3.

Ben nu zelfs via PS3 naar netflix aan het kijken.

 

Nog nooit problemen gehad met Netflix icm Wifi.

 

Mvg,

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Probeer eens de internet services te vernieuwen? Anders kun je ook de internet instellingen opnieuw uitvoeren. 
Even opnieuw alles instellen zorgt ervoor dat Netflix gedwongen naar de verbinding kijkt. 

profile.country.BE.title
J.Smet
Ontdekker

Heb een volledige factory reser uitgevoerd gisteren.

De TV kon om een voor mij onverklaarbare reden geen contact meer maken met de Wifi, dit terwijl al mijn andere apparaten nog steeds een perfecte verbinding hadden. 

Ik weet niet wat het is met deze tv maar van de Wifi verbinding ben ik ver van tevreden.

Bijna wekelijks moet ik terug aanloggen op de wifi omdat hij weer eens de verbinding verbroken heeft.

Men zou denken dat de tv de connectie zou blijven onthouden maar niets is minder waar blijkbaar.

 

Zonde!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

<quote>

De tv is nog steeds verbonden met het internet via Wi-fi en andere apps blijken wel correct te werken. 

Wat gaat er fout? Kunnen jullie een oplossing aanbieden aub?

<quote>

 

En 2 dagen later

<quote>

De TV kon om een voor mij onverklaarbare reden geen contact meer maken met de Wifi,

<quote>

 

Wat is nu eigenlijk het probleem, de WiFi verbinding of inloggen bij Netflix?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
toondv
Ontdekker

Ik heb precies dezelfde foutmelding,  de wifi verbinding werkt wel degelijk (o.a. getest met youtube.)

Is er al een oplossing voor gevonden? De melding gaat niet weg, ook niet na verwijderen/opnieuw aanmelden van Wifit verbinding

 

toondv
Ontdekker

Quote: netflix icm. wifi is niet ideaal.

Hm, waarvoor heb ik dan tv met wifi gekocht?  Mijn sony ondersteunt 802.1a/b/g, is goed genoeg voor streaming. Doe ik met mijn laptop immmers ook.

toondv
Ontdekker

Netstekker er uit / in hielp. Beetje jammer dat je opnieuw moet aanmelden bij Netflix.

profile.country.BE.title
J.Smet
Ontdekker

Ik heb een volledige factory reset uitgevoerd vorige week en daarna was het probleem opgelost!

Tot hiertoe geen last meer gehad.