Deel jouw ervaring!
Sinds enkele dagen, geen signaal afgewisseld met gekozen programma niet beschikbaar of de naam van het lopende programma.
Na 15-30 minuten flitsen beeld en daarna start de authenticatie
Dan werkt alles zoals het moet, ook als je de tv uitzet
Echter na een nacht, hetzelfde probleem.
Ik krijg ook geen nld 1 hd
Alles al terug gezet naar fabrieksinstellingen
Ziggo module is vorig jaar geplaatst, toen een software update via de sonymonteur gehad
Ik word er moedeloos van
Welkom,
Waarschijnlijk heeft het te maken met de signaalsterkte/kwaliteit.
Ziggo is de afgelopen maanden overgeschakeld naar QAM 256, dit vraagt meer van de binnenhuis coax installatie.
opties - systeem informatie
Mogelijke oorzaken:
- slechte aansluitdoos
- slechte splitters
- slechte coaxkabel
- slechte coaxpluggen
- te lange coax kabel (versterker nodig).
Weet niet over welk toestel het gaat, maar Sony update regelmatig de software.
http://www.sony.nl/support/nl/hub/TV
73's
Check je signaalsterkte eens. Als die minder is dan zo'n 80% ligt daar waarschijnlijk de oorzaak.
Volgens de man van ziggo zag dat er prima uit, ik heb een kdl-40w5500 trouwens. Het signaal geeft hij bij 'options' en dan systeeminformatie als sterk. Ik heb de software 1.741EA zegt ie.
Ik heb de tv wederom op fabrieksinstellingen terug gezet, nu met de kaart erin (kon volgens de ziggo man), kreeg daarna vrij snel authenticatie en zenders. als ik de tv op standby zette, kreeg ik meteen weer beeld als ik hem aanzette. Nadat ik hem aan de zijkant had uitgezet,....hetzelfde probleem.
Nu heeft hij er geen zin meer in ;-(
Nogmaals naar fabrieksinstellingen, nld 1 pakt hij dan....maar nog steeds de andere zenders niet. Zie nu wel alleen de zenderinformatie en niet meer 'geen signaal'
Ben verbaasd, na zappen nog steeds geen andere zenders maar wel de lokale zenders