annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen geluid bij streamen vanaf pc

profile.country.nl_NL.title
suitkees
Bezoeker

Geen geluid bij streamen vanaf pc

Ik heb een nieuwe Bravia tv en heb prachtig geluid via de home cinema set. Maar zodra ik filmpjes kijk met youtube via sony entertainment network, dan heb ik geen geluid via de home cinema set. Dit is ook het geval als ik films kijk via mijn pc.

Televisie kijken en dvd afspelen met prachtig geluid via de home cinema set gaan wel prima.

Wie weet wat er aan de hand is?

11 ANTWOORDEN 11
profile.country.nl_NL.title
suitkees
Bezoeker

Mooi verhaal, ik heb h.e.e.a. nagezien, maar alles lijkt in orde. Het vreemde hier is dat ik wel geluid bij tv plus home cinema set heb, maar niet zodra ik sony entertainment network activeer.

Wimriemersma
Nieuw

Ik had ook geen geluid van tv naar blu-ray theaterset. Optische kabel gekocht en aangesloten maar geen geluid. Stekkertjes bleven ook niet goed in connector. Alles geprobeerd via instellingen. Uiteindelijk bleken op de uiteinden van de optische kabel transparante dopjes te zitten die op lensjes leken. Dit bleken beschermdopjes die verwijderd (afgepeuterd) moeten worden. Via dit forum werd ik niet wijzer maar zag ergens ook probleem met slecht zitten blijvende connectors. Ben ervan overtuigd dat met mijn ervaring een klein deel van dit type problemen kan worden opgelost. Succes!