Deel jouw ervaring!
Hallo,
Tot twee dagen geleden werkte alles nog goed. Opeens kreeg ik de melding ‘De toepassing wordt gesloten omdat deze te groot is om weer te geven’ wanneer ik de Videoland app startte. Online zag ik dat ik de tv terug moest stellen naar fabrieksinstellingen. Nu krijg ik hierdoor de digitale kanalen niet meer. Wanneer ik de frequentie (304mhz) en netwerk (8900) opgeef, blijft de televisie zeggen dat er geen kanalen opgehaald kunnen worden. Ook de Videoland app werkt niet. Wat kan ik doen om de kanalen in te laden en de Videoland app weer in te komen?
Alvast vriendelijk bedankt!
Weet het zeker dat 304 en de 8900 wel goed zijn?
Ik heb zoizo mijn twijfels aan de 8900.
suc6 ermee,
73's
Hoi!
Bedankt voor je reactie! Ik heb Telfort en heb dit zojuist rechtstreeks van hun website gekopieerd:
ik woon nml in Groningen en daarbij krijg ik dit netwerk id. Of heb ik iets anders nodig dan dit netwerk id dat hier staat aangegeven?
Sorry dat ik er vanuit ging dat je op het Ziggo Digitale netwerk was aangesloten. De instellingen van Telfort zijn onbekend voor me. Mogelijk heb je meer suc6 op het Telfort forum.
suc6 ermee,
73's