annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen app's op mijn Bravia TV

profile.country.NL.title
EfEmWe
Ontdekker

Geen app's op mijn Bravia TV

In tegenstelling tot voorgaande dagen, werken vandaag (21-02-2019) de app's op mijn Bravia "KDL-32W705B" (geen endroid) TV niet. Deze TV heeft drie informatie bronnen n.l: schotel, kabel en internet. De schotel- en de kabelkanalen werken, maar de app's (via internet) werken niet. De TV is bekabeld aangeloten op mijn WiFi-router en beschikt over correcte internet configuratie instellingen (gecontroleerd en getest).  Mijn thuisnetwerk werkt goed. Alle bekabelde en onkabelde, op mijn WIFI router aangesloten, apparaten  (desktop-computer, notebook, netbook en smartphone) staan aan werken met internet, behalve mijn TV.

Hoewel ik (voormalig chef netwerken van een internet- en hostingbedrijf) wel een vermoeden heb waar de schoen wringt, zou ik graag van Sony horen wat volgens Sony de oorzaak van het probleem is.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Mogelijk dat de Sony server voor de app's eruit ligt, wat soms kan gebeuren.

Probeer het later nogeens,

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
EfEmWe
Ontdekker

Bedankt pa3eia voor het antwoord.

Dat is volgen mij precies wat er aan de hand was (wat ik al vermoedde) , omdat  mijn TV  bij het opstarten (ondanks een correct werkend internet) geen app's van  sony's app-server kon downloaden.

Ondertussen werken de app's weer.

Bestaat er voor sony tv's (wel/geen android) ergens een eenvoudige uitleg met getekend schema hoe één en ander in princype werkt. Voor veel tv gebruikers of hun ondersteuners zou dat mogelijk verhelderend kunnen werken en bij kunnen dragen tot zelfredzaamheid.

profile.country.nl_NL.title
EUSupport_NL
Lid

Hallo,

Het is me niet geheel duidelijk met wat voor een schema je zou willen zien. We kunnen je in ieder geval de help-guide aanbevelen: https://helpguide.sony.net/gbmig/C5311001/v1/dut/index_1_1.html, hier staat alles goed in uitgelegd. Je kunt deze eventueel ook via een smartphone of tablet bekijken.

Met vriendelijke groet,

Marlon