annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Foutmelding: "programma's zijn niet opgeslagen."

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
svduinen
Bezoeker

Foutmelding: "programma's zijn niet opgeslagen."

Hallo,

Terug van vakantie ontdek ik dat de 'programma's niet zijn opgeslagen. Ik heb de Bravia KDL-40L4000 gereset, maar hij vindt geen enkele zender meer.

Is hier een oplossing voor?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Waarschijnlijk staat "automatische update" in het DVB-C gedeelte niet aan.

 

Home - digitale setup - technische instellingen - auto service update op "aan" en service vervanging op "aan".

 

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Kijkt u toevallig digitaal met een CI module naar Digitenne?

In dat geval de menus de CI module opnieuw de zenders laten zoeken. Digitenne is met onderhoud bezig en sommige gebruikers moeten n.a.v. dat onderhoud de zenders opnieuw laten zoeken. De TV doet dat niet na een reset: je moet via de menus de opdracht opnieuw zenders zoeken geven.

Anders?

Geef dan aan hoe u tv kijkt (keek). Met een settop-box, een los kastje van uw kabelmaatschappij?  Verbonden met Scart of HDMI? etc. etc.

profile.country.nl_NL.title
lomoone25
Nieuw

Ook ik heb dit probleem sinds gistermiddag dat tv aangeeft "uw digitale zenders zijn niet opgeslagen"!

Ik ben niet op vakantie geweest, ik heb de instellingen niet veranderd en ik heb nog steeds de CI+ module van ZIGGO.

Ik ben zéér teleur gesteld in de kwaliteit en service van deze tv. Ik heb de tv amper 3 jaar.

De eerste keer dat ik problemen ermee had was nog in de garantietermijn, toen is monteur aan huis geweest, tv toonde alleen zawart beeld, geen geluid of ruis. Monteur heeft toen software update gedaan en het was opgelost!

Althans dat dacht ik, echter 9 maanden later (april dit jaar) weer zelfde problemen echter als nu monteur moest komen moest ik voorrijkosten betalen en evt reparatie. Eerst zeiden ze bij Sony mij aan de telefoon: dat ik pech had gehad met mijn tv! Deze opmerking sloeg echt alle records. Toen ben ik gaan e-mailen en konden we tot compromis komen, sony naam de reparatiekosten voor hun rekening tot bepaald bedrag maar voorrijkosten waren voor mijn rekening. Ik heb toen zelf tv naar onderhoudscentrum gebracht en tv werd wederom opnieuw geupdate en was weer klaar. Als ik binnen 1 jaar weer problemen kreeg met mijn tv zou ik een nieuw exemplaar ontvangen van dit type. Ik ben nu amper half jaar verder en sinds gister dus weer gedoe. Heb alles doorlopen zoals het in handleiding online staat, ik heb via internet (sony en ziggo)gezocht naar oplossingen maar vindt niets.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Jammer dat je deze ervaring met de Bravia heb de afgelopen jaren.

Over welk type heb je het eigenlijk?

Als het servicecentrum de laatste keer het toestel heeft geupdate, is het zonden dat je met het toestel heeft lopen slepen en dagen/weken kwijt was, dit had je ook zelf kunnen doen.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
lomoone25
Nieuw

KDL-40W5710

Ik kon dit zelf niet doen omdat de tv zwart beeld vertoonde, zonder geluid en noch op afstandsbediening noch op usb-stick reageerde. De monteur heeft het via externe apparatuur gedaan en heeft de tv open gemaakt. De tweede keer wilde Sony dat de tv naar service-center ging zodat die daar uitgebreid nagekeken en getest werd! De tv was daar 4 dagen. Nu heb ik regelmatig gekeken of er updates zijn maar die zijn er niet. Ik heb op diverse manieren nu geprobeerd de zender op te slaan maar ook vanmorgen waren ze WEER niet opgeslagen.

Message was edited by: lomoone25

pgmvdberg
Nieuw

Wij hebben hetzelfde probleem. Om de paar maanden komt de TV met de melding "programma's zij niet opgeslogen". De eerste denk je dat je misschien iets verkeerd hebt bediend, de tweede keer dacht ik dat onze provider de zenders anders had veranderd, maar op een gegeven moment ben ik tot de conclusie gekomen dat het echt aan de TV ligt. Wij hebben een Sony Bravia kdl 32w4210. Het zou al fijn zijn dat je de instellingen zou kunnen opslaan, nu moet ik elke keer de zenders opnieuw op zoeken (gelukkig gaat dat automatisch) en op volgorde zetten (dat kost het meeste werk).

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Waarschijnlijk staat "automatische update" in het DVB-C gedeelte niet aan.

 

Home - digitale setup - technische instellingen - auto service update op "aan" en service vervanging op "aan".

 

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
TheiBormans
Ontdekker

Ondanks dit allemaal aan staat krijg ik steeds weer opnieuw de foutmelding van:  Programma's zijn niet opgeslagen?

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoe kijk je TV, met een kastje?

Welke type Bravia?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
TheiBormans
Ontdekker

Hallo,

 

Dit is mijn TV boven en kijk via de kabel.

 

Model is 4435837