annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

de TV app Video & TV Cast for Sony Smart TV

profile.country.NL.title
Brampie2
Ontdekker

de TV app Video & TV Cast for Sony Smart TV

Ik heb sinds maart een KDL-32WD759 smart TV.

Die heeft geen echte webbrowser.

In de apps zit wel de app URL loader, onder de app OperaTV (nu kennelijk intern genoemd vewd.com). Maar daar kon je niet veel mee. Nu is hij beter. Ik kan de webcam van npo radiozenders er heel goed mee weergeven, maar niet schermvullend en met een oranjekleurig rondje van het laden in het beeld.

 

Ik ontdekte in Operta TV nu ook de app Video & TV Cast for Sony Smart TV. Waarschijnlijk nieuw. En die lijkt heel goed bruikbaar te zijn voor video's van websites (niet nodig voor YouTube, want daarvoor heeft de TV al een goede app).

Daarmee kan de webcam van npo radio 1 ZEER goed mee worden weergeven vanaf mijn zeer simpele smartphone Huawei Y5ii.. Andere radiozenders heb ik nog niet geprobeerd. Er zijn wat handigheidjes nodig die ik nog niet helemaal door heb. Ik kom erop terug. Op de Huawei moet de benodigde sony app geïnstalleerd zijn.

 

Ik ben benieuwd naar ervaringen en tips van anderen en Sony met deze app.

 

Met behulp van de chromecast 1e generatie ging het weergeven van npo radio 1 niet goed, vanaf de Huawei. Er was óf geen geluid, óf geen beeld, of met slechts tijdelijk geluid. Ook een wat wazig beeld.

 

Goede ervaringen heb ik met schermreproductie vanaf een vrij simpele Samsung tablet. Maar de Huawei heeft helaas geen schermreproductie (screen mirroring).

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Brampie2
Ontdekker


Brampie2 schreef:

Ik heb sinds maart een KDL-32WD759 smart TV.

Die heeft geen echte webbrowser.

In de apps zit wel de app URL loader, onder de app OperaTV (nu kennelijk intern genoemd vewd.com). Maar daar kon je niet veel mee. Nu is hij beter. Ik kan de webcam van npo radiozenders er heel goed mee weergeven, maar niet schermvullend en met een oranjekleurig rondje van het laden in het beeld.

 

Ik ontdekte in Opera TV nu ook de app Video & TV Cast for Sony Smart TV. Waarschijnlijk nieuw.

 

Sorry. De TV app heet: TV Cast

De benodigde app voor je mobiele apparaat heet in de Play Store:: Video & TV Cast | Sony TV

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Wat te denken van Chrome Cast, om van een ander apparaat naar de WD759 te casten.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Brampie2
Ontdekker

 

Heb ik gedaan maar gaat niet goed, zoals ik al schreef.

Bedankt voor de reactie.