annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bravia TV geeft strepen

i.lacroix
Nieuw

Bravia TV geeft strepen

Mijn Bravia TV geeft sinds een paar dagen dunne horizontale strepen door het beeld. Het ligt niet aan mijn mediabox, dit heb ik gechecked. Het gaat om een KDL40EX500AEP van nog geen 5 jaar oud. 

De strepen zijn het duidelijkst zichtbaar als de achtergrond uit wat fellere kleuren blauw, groen e.d. bestaat. De strepen zijn dan zwart van kleur. Als de achtergrond wat zachter is zijn de strepen minder zichtbaar en ook niet zwart maar lichter van kleur.

Tags (2)
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Ben eerlijk gezegd bang dat het einde nadert voor de EX500 en dat een reparatie teveel gaat kosten.

 

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
barendst
Nieuw

Wel een vrij simpel antwoord, net alsof die apparaten niets kosten.

De mijne, KDL-40EX720, van 800 euro heeft precies het zelfde.

Deze apparaten zouden toch wel ongeveer 10 jaar mee moeten gaan en daat ging ik bij de aankoop wel van uit.

Waarom zou ik na deze nog weer een nieuwe van Sony kopen, als deze zo snel afgeschreven wordt?

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert


barendst schreef:

Wel een vrij simpel antwoord, net alsof die apparaten niets kosten.

De mijne, KDL-40EX720, van 800 euro heeft precies het zelfde.

Deze apparaten zouden toch wel ongeveer 10 jaar mee moeten gaan en daat ging ik bij de aankoop wel van uit.

Waarom zou ik na deze nog weer een nieuwe van Sony kopen, als deze zo snel afgeschreven wordt?

 


Hoewel het antwoord misschien simpel is, is er niks verkeerd aan als de reparatie niet onder garantie of coulance valt. 

Betekent ook niet dat je nu niks moet doen. Ik raad je in elk geval aan om contact op te nemen met Selectro of ESR. Zij kunnen je verder helpen.