annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

bravia led reinigen

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
kamerknots
Nieuw

bravia led reinigen

wat is de beste manier om het bravia tv led scherm te reiningen

er zit nu een waas overheen

als ik het met een vochtige doek doe dan krijg je weer strepen

ik durf geen experimenten meer te doen

kan het ook niet vinden via Sony

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
roben008
Lid

In principe kun je beter geen vocht gebruiken, een droog microvezeldoekje zou voldoende moeten zijn. Als er echt hardnekkige vlekken van het een of ander op zitten kun je een speciale reinigingsset (incl spray)kopen bij een electronica- of computerwinkel, maar dat zal zelden nodig zijn..

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Eddy29
Lid

Een vingerafdruk kan je het best verwijderen door de plaats te beademen en deze daarna met een (voor een scherm voorziene doek) droog te wrijven.  Het klinkt eigenaardig, maar probeer het maar eens.  Dat geldt ook voor een tablet als er ten minste niet erg veel afdrukken zijn (gebruik dan pas een spray).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
roben008
Lid

In principe kun je beter geen vocht gebruiken, een droog microvezeldoekje zou voldoende moeten zijn. Als er echt hardnekkige vlekken van het een of ander op zitten kun je een speciale reinigingsset (incl spray)kopen bij een electronica- of computerwinkel, maar dat zal zelden nodig zijn..

profile.country.nl_NL.title
kamerknots
Nieuw

Hartstikke bedankt voor je reactie!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Pas geleden van iemand screen xleaning wipes (12pcs) van de mediamarkt gekregen.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ppranger
Ontdekker

en een (vette) vingerafdruk ?

hoe verwijder ik deze het beste ?

 

ik hoorde dat de reinigingsdoekjes een olie-waas op het scherm veroorzaken

Eddy29
Lid

Een vingerafdruk kan je het best verwijderen door de plaats te beademen en deze daarna met een (voor een scherm voorziene doek) droog te wrijven.  Het klinkt eigenaardig, maar probeer het maar eens.  Dat geldt ook voor een tablet als er ten minste niet erg veel afdrukken zijn (gebruik dan pas een spray).

profile.country.NL.title
Latchoniglo
Nieuw

Een droge doek is niet voldoende. Dat doe ik dagelijks om stof weg te nemen. Er zitten strepen op het beeldscherm en plekken die mij storen en opvallen als de tv uit staat. Het moet gereinigd worden. Wat ik me afvraag is of je een beetje reinigingsmiddelen mag gebruiken zoals een beetje glasex mengen met lauw water. Een vochtige doek verspreidt de vuile plekken maar neemt het niet af. Ik ben voorzichtig want ik weet niks over de materie van het oppervlak van het beeldscherm. Is het plastic? Is het gevoelig? Ik ga zowiezo niet zomaar aan de slag zonder de juiste kennis te hebben. 

Dank je btw voor de reacties 

profile.country.NL.title
Paulkokkie
Lid

Geen reinigingsmiddelen gebruiken.Gewoon een licht vochtig doekje gebruiken is voldoende.

profile.country.NL.title
Martin-A50
Lid

Ik gebruik nu altijd een microvezeldoekje en wat reinigingsspray voor brillenglazen, verkrijgbaar bij opticien.

Veilig en uitstekend schoon!

 (Let op !! Géén kant en klare vochtige brillendoekjes, die zijn vaak véél te agressief)

De zgn speciale display reinigers gaven bij mij altijd een hardnekkige waas, dus laat ik die maar links laten liggen.

gr. Martin