annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bose aansluiten op TV

OPGELOST
profile.country.NL.title
Marije86
Nieuw

Bose aansluiten op TV

Hoi,

 

Ik probeer mijn Bose 321 aan te sluiten op mijn Sony TV met een optische kabel. Zou een optische kabel alleen voldoende moeten zijn? Er komt namelijk nog geen geluid uit de Bose. Heb de Bose wel succesvol aangesloten op het dvd-radio systeem. En als het goed is heb ik de tv juist ingesteld om het geluid uit de Bose te krijgen. 

 

Alvast bedankt voor de hulp!

 

Marije

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Marije86
Nieuw

Het is me gelukt;-)

 

Ik moest het volume van de Bose flink omhoog zetten voordat er geluid uitkwam. 

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi Marije86, 

 

Welkom op de community! Welke tv heb je? 

 

Wanneer je een hdmi kabel hebt kun je het volgende proberen: ARC ingeschakeld in het tv-menu, ARC als je bron op de Bose selecteren. Zowel de tv als de Bose moeten ARC hebben om te kunnen werken. 

 

Je andere optie is om de optische audio- of koptelefoonuitgang van de tv naar de Bose te gebruiken. Raadpleeg de handleiding van de tv over het gebruik ervan. Mogelijk moet u naar het tv-menu gaan om ze in te schakelen, de tv-luidsprekers uit te schakelen en het type geluidsuitvoer te wijzigen zodat het werkt. Ik zou je verder kunnen proberen te helpen als ik weet welk type TV je hebt ;).

 

Groeten, 

 

Roos

 

 

profile.country.NL.title
Marije86
Nieuw

Hoi Roos,

 

Bedankt voor je hulp en snelle reactie!


Ik heb een Sony Bravia tv. Ik heb alleen een optische kabel, geen HDMI. En de optische kabel heb ik van de tv naar de Bose verbonden.


Ik zal de gebruiksaanwijzing van de tv nog even grondig doorlezen, wellicht heb ik de instellingen niet goed.

 

Marije

profile.country.NL.title
Marije86
Nieuw

Ik heb inmiddels via de TV instellingen Dolby Digital uitgezet en bij de Bose instellingen 'TV' geselecteerd bij optische bron. Maar het werkt nog steeds niet. Ben ik op de goede weg?

 

Marije

profile.country.NL.title
Marije86
Nieuw

Het is me gelukt;-)

 

Ik moest het volume van de Bose flink omhoog zetten voordat er geluid uitkwam.