annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Avi afspelen op mijn tv

profile.country.NL.title
TinieVriens
Ontdekker

Avi afspelen op mijn tv

Beste mensen,

 

Ik heb weer een probleem. 

Ik zou volgens de handleiding avi bestanden kunnen afspelen op mijn Sony Bravia 43EX7096 tv.

Dat lukt me echter niet.Ik heb de bestanden op een USB externe schijf staan. De tv ziet de bestanden wel maar bij het aanklikken geeft hij de melding dat hij ze niet af kan spelen.

Wie kan en wil mij helpen om mijn vakantiefilms op tv te vertonen??????

 

P.S. Mijn vorige probleem is ook nog niet opgelost.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Goedemorgen TiniVriens, 

Avi bestanden kunnen inderdaad afgespeeld worden met de 43EX70-serie. Alleen Avi bestanden kunnen in verschillende Codex-formaten worden opgeslagen en dit afhankelijk met welk programma je werkt. Een oplossing is om de VLC-Media Player app of de Kodi App te downloaden.


Groeten, Thijs

 

profile.country.NL.title
TinieVriens
Ontdekker

Bedankt voor de tip.
Maar waar zet ik de VLC player neer?
In mijn videomap op mijn usb schijf.
Want volgens mij kan ik niets op de tv downloaden??

Groeten Tinie
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Omdat de XE7096 geen Android aanboord heeft, kan je geen apps zelf installeren. Je bent afhankelijk van de Apps Store, ofdat daar de bovengenoemde apps aanwezig zijn kan niet (meer) controleren.

 

Eventuele oplossing: een Chromecast aanschaffen en de file casten naar de XE7096.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
TinieVriens
Ontdekker

Ik heb vanmidddag geprobeerd om de Plex media player te gebruiken om avi films op mijn tv 43EX7096 zichtbaar te maken. Dat gaat ook al niet, ik krijg wel het geluid, maar geen beeld op tv. Wat werkt er wel samen met de Linux versie die als besturing op mijn tv staat????Ik kom er niet uit en voel me een beetje bekocht door SONY.

Wie kan mij helpen!!!!!!!!!!!!!!!!