annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

apparaten in huis draadloos verbinden met TV

profile.country.NL.title
Sheriffke
Nieuw

apparaten in huis draadloos verbinden met TV

Is er nou niemand die mij op simpele wijze kan vertellen hoe ik al mijn apparaten in huis kan verbinden/weergeven op mijn Sony TV? Het lukt mij niet en ik kan nergens duidelijke uitleg vinden, al helemaal niet in de gebruiksaanwijzing of op de Sony site. Dit terwijl het wel mogelijk is, mij TV type is KD-65XF7096.
5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Welke apparaten wil je allemaal verbinden?

 

Misschien heb je hier wat aan?

https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00081197

profile.country.NL.title
Sheriffke
Nieuw

Laptop, tablet, telefoon
profile.country.NL.title
Sheriffke
Nieuw

Beste Boudewijn, Allereerst bedankt voor je reactie, Ik zocht naar een simpele uitleg maar vind dit nogal complex, maar goed, blijkbaar is het niet anders mogelijk, jammer dat ze dit niet wat gebruiksvriendelijker hebben gemaakt 😞 Zo goed en zo kwaad als het kan heb ik toch e.e.a. geprobeerd aan de hand van deze uitleg maar het wil niet lukken. Op mijn telefoon lijk ik verbinding te hebben maar hij geen een melding dat er "mogelijk geen internet is" . Ik snap het niet, kom er niet uit. Balen 😞
mache35
Nieuw

ik heb een sony KD-55XG8599.

kan mijn afstandbediening niet koppelen aan mijn sonos apparatuur. afstandbediening heeft allen bluetooth terwijl sonos wifi, wifi direkt en infarood heeft. zit ook met me handen in het haar

Anonymous
Niet van toepassing

Welkom op de Community. Hopelijk zijn er andere forumleden met tips. Voor technische vragen kunnen jullie hier ook altijd contact opnemen met de Ondersteuning.