annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

3D OP BRAVIA TV

woertje1962
Ontdekker

3D OP BRAVIA TV

Hallo

ik ben in het bezit van een bravia tv met actieve 3d ondersteuning (model DL-50W807C)

en wil er nu een 3d bril (of meerdere bij kopen)

Volgens de site hoort er de TDG BT500A bij maar nu is mijn vraag of dat ook met een

ander model kan bijv de 400A of zelfs met een ander merk (zolang het maar een actieve 3d bril is met shutter techniek

 

Wilde het forum wel doorzoeken op een soortgelijke vraag maar kan het zo 1, 2,3, niet vinden.

 

alvast bedankt

38 ANTWOORDEN 38
profile.country.NL.title
marjohnnie
Ontdekker

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ja dat klopt. Een laptop kan het bestand ook openen, maar kan niks met de 3D data in het bestand.

Wordt het gewoon 3D weergegeven. 

profile.country.NL.title
peterbravia
Ontdekker

Huh..dat is wel even een andere prijs dan de BT500A van Sony. Heb daar dan toch mijn vraagtekens bij..is die echt even goed? En heb jij ook een Sony Bravia Android tv? 

profile.country.NL.title
marjohnnie
Ontdekker

Dubbele post.

profile.country.NL.title
marjohnnie
Ontdekker

Ik heb de Sony KD-65X8505C.

 

De kwaliteit van Sony zal misschien wel beter zijn, maar daar is de prijs ook naar.

Om te proberen zijn de brillen van Xiaomi perfect.

Uiteraard ook omdat deze heel goed werken.

woertje1962
Ontdekker

ik ben iets duurder uit

 

http://www.miniinthebox.com/nl/bluetooth-3d-shutter-actieve-bril-voor-3d-apparaat_p2422462.html

 

verzending is gratis , dat is ook mooi meegenomen, maar zoals gezegd weet nog niks van

de kwaliteit en of ze het uberhaubt wel doen, omdat ik nog in het buitenland ben , maar ik

laat het hier weten zodra ik terug ben.

woertje1962
Ontdekker

Ben inmiddels weer thuis en het brilletje uit de link

http://www.miniinthebox.com/nl/bluetooth-3d-shutter-actieve-bril-voor-3d-apparaat_p2422462.html

lag keurig op me te wachten.

Gebruiksaanwijzing in het chinees  ;-(

Gelukkig stelde het geen moer voor om verbinding te maken en alles werkt !!!!

 

Enige 2 nadelen

niet oplaadbaar via usb

glazen enigzins aan de kleine kant , als ik op 5 mtr vd tv zit (en daat zit ik) dan is er niks

aan de hand , maar zit ik dichter bij de tv ( 2mtr ofzo) dan kijk je iets onder de bril door

en dat is irritant.

 

 

Conclusie

Voor dit geld een aanrader als je eerst eens wilt proberen of je 3d kijken wel wat vind

voordat je een bril van 60 e wil aanschaffen

profile.country.NL.title
peterbravia
Ontdekker

Heb nog altijd niks gekocht en nou klik ik op jouw linkje en is de bril daar uitverkocht 😞

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

De meeste bluetooth 3D brillen werken hoor. 
Je kunt vast wel een ander goedkoop alternatief vinden. 

djohnlord
Lid

samsung ssg 5100gb werkt ook op de bravia,net zo goed als mijn tdg500a