annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp

profile.country.BE.title
StrikerXL
Lid

Audio Drop Out KD-55XG9505 en HT-ZF9 Combo

Hi,

 

Ik heb enkele weken terug een nieuwe Sony TV gekocht, KD-55XG9505 en deze aangesloten via eARC aan mijn soundbar, HT-ZF9. Alles werkt prima buiten het geluid dat steeds weg valt, maar het beeld blijft doorspelen tijdens het gebruik van de Netflix app. Dit gebeurd hoofdzakelijk met Dolby Atmos/ Dolby vision content.

 

Wel en niet:

  • Het probleem doet zich niet voor bij het gebruik van mijn Sony X800 4K speler nog met de recente AirPlay waar Apple TV goed alle Dolby Atmos zowel als Vision on onderbroken doorgeeft.
  • Het probleem doet zich makkelijker voor kort of direct na het laden van een volgende nieuwe episode of tijdens het onderbroken kijken van film of episode.

 

Te info:

  • Alles is aangesloten via de Soundbar als centraal punt,
  • Alle toestellen zijn op de laatste firmware,
  • Enhanced format staat op alle porten open, (soundbar)
  • eARC staat aan, (TV)
  • Audio Uitgang staat op Auto 2 en op Dolby Digital Plus. (TV)

 

Wat heb ik al gedaan:

  • Alle hoogwaardige HDMI kabels getest,
  • TV helemaal stroomloos gezet voor 3 minuten,
  • Updates Netflix verwijderd en opnieuw geïnstalleerd,
  • Factory Reset tv,
  • Firmware update (29/01/2020),
  • 5Ghz WiFi check. (Uitstekende Verbinding)

 

Helaas heb ik nog geen oplossing gevonden!

Daarnaast heb ik op de US Sony Community ook veel problemen gelezen over deze gelijkaardige audio-issues. Meeste personen hadden dit probleem na de update naar Android Pie. Sony zou blijkbaar weten over dit probleem, maar nog geen oplossing. Beetje jammer want ik was zeer tevreden van mijn andere TV KD-49XE9005 die nu in mijn bureau staat met HT-XF9000. 😞

Kan iemand helpen of dit doorgeven aan de desbetreffend?


Thanks,

StrikerXL

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp