annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Vaio SVF1521A6EW langzaam!

OPGELOST

Sony Vaio SVF1521A6EW langzaam!

Heb vorige week een Sony Vaio gekocht (budgetmodel) puur om te internetten. Wat mij tegenvalt is dat deze Vaio verschrikkelijk langzaam is......internetpagina's laden duurt echt een eeuwigheid. 

Op mijn oude PC van 6 jaar oud worden de pagina's zelfs sneller geladen. 

 

Hebben jullie een idee hoe ik kan zorgen dat de Vaio normaal functioneert? McAfee verwijderen? 

 

Op de achterkant van mijn Vaio staat trouwens type SVF152C29M, en op de kassabon SVF1521A6EW?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
thian_y
Nieuw

Hoi,

 

Mcafee is een hele zware programma die vaak problemen veroorzaken op laptops.

 

Zelfs op mijn desktop i7 980x met 24gb interne geheugen heb ik last van mcafee. Terwijl ik davinci gewoon normaal met adobe premiere en photoshop moeiteloos langs elkaar kan draaien.

 

Dus helaas laptop opnieuw inrichten een noodzaak want mcafee kun je niet zo gemakkelijk verwijderen, i.e. register, dll, etc etc

 

Duur van operatie: 6 tot 11 uur.

 

Voordat je begint - ALLE belangrijke persoonlijke documenten/ foto's opslaan op een externe schijf / usb stick etc etc.

 

Herstellen naar fabriekswaarden > via assist knopje

 

Let op GEEN verbinding maken met netwerk/ internet. Ook niet aanmelden bij mcafee met email add.

 

via taakbeheer alle processen uitschakelen van mcafee.

 

*Indien gevraagd laptop herstarten.

 

Alles wat je niet nodig hebt - verwijderen via configuratie scherm, programma's, etc etc. 

 

Zodra je alles hebt geinstalleerd, softwares office, etc etc (wat je nodig hebt)

 

Connectie maken met netwerk/ internet.

 

1 ) Via Sony alles updaten ...

2 ) Windows updaten ...

3 ) Virus scanner installeren.

 

Let op; niet in de tussentijd surfen i.v.m. malware, virus etc etc. pas na stap 3: is weer relatief veilig.

 

Dan C: partitie opschonen bij eigenschappen + systeembestanden.

 

CCleaner trial downloaden - installeren en runnen (om alle fouten in het register te verwijderen, corrigeren)

 

Dan Image rescue disk maken voor de zekerheid.

 

Tenzij je de processen die hierboven staan beschreven staat nog een keer wilt uitvoeren ;).  

 

En na 11 uur. heb je weer een frisse en snelle laptop.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
thian_y
Nieuw

Hoi,

 

Mcafee is een hele zware programma die vaak problemen veroorzaken op laptops.

 

Zelfs op mijn desktop i7 980x met 24gb interne geheugen heb ik last van mcafee. Terwijl ik davinci gewoon normaal met adobe premiere en photoshop moeiteloos langs elkaar kan draaien.

 

Dus helaas laptop opnieuw inrichten een noodzaak want mcafee kun je niet zo gemakkelijk verwijderen, i.e. register, dll, etc etc

 

Duur van operatie: 6 tot 11 uur.

 

Voordat je begint - ALLE belangrijke persoonlijke documenten/ foto's opslaan op een externe schijf / usb stick etc etc.

 

Herstellen naar fabriekswaarden > via assist knopje

 

Let op GEEN verbinding maken met netwerk/ internet. Ook niet aanmelden bij mcafee met email add.

 

via taakbeheer alle processen uitschakelen van mcafee.

 

*Indien gevraagd laptop herstarten.

 

Alles wat je niet nodig hebt - verwijderen via configuratie scherm, programma's, etc etc. 

 

Zodra je alles hebt geinstalleerd, softwares office, etc etc (wat je nodig hebt)

 

Connectie maken met netwerk/ internet.

 

1 ) Via Sony alles updaten ...

2 ) Windows updaten ...

3 ) Virus scanner installeren.

 

Let op; niet in de tussentijd surfen i.v.m. malware, virus etc etc. pas na stap 3: is weer relatief veilig.

 

Dan C: partitie opschonen bij eigenschappen + systeembestanden.

 

CCleaner trial downloaden - installeren en runnen (om alle fouten in het register te verwijderen, corrigeren)

 

Dan Image rescue disk maken voor de zekerheid.

 

Tenzij je de processen die hierboven staan beschreven staat nog een keer wilt uitvoeren ;).  

 

En na 11 uur. heb je weer een frisse en snelle laptop.

Dank voor de tip, ik ga er mee aan de *****!

profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Hoi Carlo,

 

Hopelijk is je probleem nu opgelost. Mocht je echter nog steeds problemen hebben, kun je contact opnemen met de helpdesk.

Binnen de garantieperiode kun je ze bereiken op: 020 346 9303.

Buiten de garantieperiode kun je dit nummer bellen: 0900 0400 278 (€0.50/min)
Telefonisch is de helpdesk te bereiken van 09:00 uur tot 18:00 uur.

Of je kunt even een mailtje sturen naar: customersupport.nl@vaio-link.com.

 

Met vriendelijke groet,

 

Amal_S