annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony tablet p (volledige reset)

profile.country.nl_NL.title
rgjvdb
Ontdekker

sony tablet p (volledige reset)

ik heb sinds 2012 een sony tablet P (een tablet met 2 gescheiden schermen). Ik heb dat ding nauwelijks gebruikt. Ik wil het tablet gaan gebruiken om via bluetooth draadloos muziek af te spelen via mijn JBL luidspreker. Toen ik echter het Sony tablet probeerde te activeeren kreeg ik geen resapons meer. In eerse instantie kon ik gewoon opstarten en alles zien en proberen, maar de volgende dag kwam ik geen stap verder. Het tablet bleef zitten in een "loop" en kwam niet verder dan de startbewegingen, het flitsende lijnenspel van Sony. Met geen mogelijkheid heb ik het tablet verder kunnen krijgen. Mijn verzoek is daarom om van iemand die een vergelijkbare storing heeft gehad (niet kunnen opstarten van het tablet) een antwoord kan krijgen op de vraag wat ik het best kan doen?

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Simpele reset: met de paper clip punt in het kleine gaatje. Het best doe je dit met de tablet aan het oplaadsnoer.

Factory reset: als je tablet nog opstart, kan het via menu's in settings.

Factory reset als je tablet niet meer opstart:

met het oplaadsnoer ingeplugged, en de tablet nog uit:

- druk de [+]volume toets en de power toets tegelijkertijd in

- als je het sony logo ziet: alleen de powertoets los laten

- je tablet start nu op in Recovery Mode en een van de opties is 'reset to factory settings'. Bij het kiezen van deze optie wordt systeemdata en application data gewist.

 

suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!