annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Desktop Webcam Windows 8

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
oblivion100
Bezoeker

Sony Desktop Webcam Windows 8

Webcam probleem bij Sony Touch All in One VAIO VPCL22Z1E

Eergisteren heb ik besloten om deze te upgraden naar windows 8. Alles deed het 2 dagen perfect maar sinds vandaag kan ik plots mijn webcam niet meer gebruiken.

De PC herkend zegt dat er geen webcam is aangesloten bij alle webcam applicaties.

Bij apparaatbeheer staat hij als USB2.0 camera vermeld. Het rare is dat de webcam dus wel 2dagen heeft gefunctioneerd onder windows 8.

Iemand enig idee hoe ik dit kan herstellen?

Ik heb de drivers geraadpleeg op: http://www.sony.co.uk/support/en/product/VPCL22Z1E_B/updates

Volgens mij moet ik die Camera FW (Ricoh) installeren maar dan krijg ik de error: "it failed in the enumeration of the device" waardoor die volgens mij niet geschikt is voor mijn vaio?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_BE.title
oblivion100
Bezoeker

Nu heb ik vastgesteld dat ik webcam wel kan opstarten vanuit desktop via browser maar dus niet via de metro apps. Firewall is uitgeschakeld. Vaaaaaag??

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_BE.title
oblivion100
Bezoeker

Het groene lampje licht op zodra ik een webcam applicatie start maar valt een seconde later weer uit.

Tips zijn heel erg welkom. Heb Nvidia driver zonet ook weer opnieuw geinstalleerd, ik dacht dat het daar misschien iets mee te maken had.

profile.country.nl_BE.title
oblivion100
Bezoeker

Nu heb ik vastgesteld dat ik webcam wel kan opstarten vanuit desktop via browser maar dus niet via de metro apps. Firewall is uitgeschakeld. Vaaaaaag??