annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Problemen met graphics na systeem herstel

profile.country.nl_NL.title
JaapVSW
Nieuw

Problemen met graphics na systeem herstel

Beste lezer,


Mijn half jaar oude vaio notebook type SVE1711X1EB had ik via systeem herstel terug gezet nadat het Windows na een windows update niet meer wilde opstarten. Alles leek te werken, maar de games die ik speel speelde vanaf dat moment niet meer goed, lage framerate en bleef vaak hangen terwijl dit niet eerder het geval was. Ik heb via het programma 3D mark mijn graphics getest en daar kwam een GPU score (voor mij vrijwel random) van ~700 uit, terwijl voor mijn model grafische kaart AMD Radeon HD 7650M een score van 870 staat. Ik heb vervolgens de drivers van mijn grafische kaart en chipset geherinstalleerd, maar dit werkte niet. In een laatste poging heb ik de laptop naar fabrieksinstellingen terug gezet, maar de graphics bleven slecht. Vervolgens weer de drivers geupdate (via apparaat beheer en via de site van vaio van mijn model) maar niets lijkt te werken.


Heb ik dingen over het hoofd gezien wat ik zelf nog kan proberen om mijn graphics te verbeteren/terug te zetten naar wat ze waren of is het verstandiger dit door vaio te laten bekijken?




1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
JaapVSW
Nieuw

Wat is het nut van een forum als er geen mensen op zitten om de problemen te beantwoorden?