annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Probleem met Grafische Chipset.

profile.country.nl_NL.title
GringJammer
Bezoeker

Probleem met Grafische Chipset.

Goededag,

Gelukkig ben ik een trotse bezitter van een Sony Vaio SVE1711X1EB die af en toe wel goed werkt maar af en toe ook niet dus denk ik dat er een probleem is met mijn Vaio, namelijk; als ik Games speel op mijn Notebook zoals Call of Duty Black Ops II dan is het verschillend in de vloeiende beelden. Zal ik het even noemen als die zijn ''Goeie moment'' heeft dan speelt het spel makelijk op Extra/High, 4x anti aliasing, Motion Blur ON en ga zo maar door oftewel vrij hoge kwaliteit en het spel speelt dan vloeiend rond de 40-50 FPS zonder problemen. Maar als de Notebook zijn ''slechte moment'' heeft dan speelt het spel met geluk 20 FPS. zelfs als ik op een resolutie van 1366x768 ga spelen, normaal doe ik dit op 1920x1080 en ook niet met zo'n lage resolutie en alles uit en Lage kwaliteit. Het lijkt alsof de Grafische kaart niet switched naar de AMD HD7650 2gb. Als de prestaties zo laag zijn wordt de laptop ook bijna niet warm. Kan ik dit ergens controleren of weet iemand de oplossing? Dit is trouwens niet alleen bij Call of Duty zo, ook bij andere games heeft de laptop er moeite mee en soms speelt die lekker vloeiend maar helaas pindakaas is dat niet altijd zo.. Andere games zoals Counter Strike Global Offensive, Grand Theft Auto IV enz. Hebben allemaal hetzelfde probleem. Alle toepassingen zijn gesloten, het processor gebruik ligt gemiddeld rond de 30% en het ram rond de 4 GB in gebruik. De HDD led van de schijf knippert af en toe wat vrij normaal is.

De laptop staat op Hoge prestaties als energie beheer schema en werkt in de stroom als ik games aan het spelen ben.

Alvast bedankt voor de hulp :

Met Vriendelijke Groet,

Message was edited by: -Tycho-

0 ANTWOORDEN 0