annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Dolby Home Theater V4: geen equalizer / settings ??

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
phendrixx
Bezoeker

Dolby Home Theater V4: geen equalizer / settings ??

Hoi allemaal!


(SVE14A1V1EB met Windows 7)


Na het aansluiten van externe speakers wilde ik graag wat aanpassingen aan het geluid doen (bijv. lage tonen minder volume).
Nu kwam ik erachter dat de Dolby Home Theater V4 helemaal geen instellingen heeft verder dan de 3 keuzes Film, Muziek, Game! Geen equalizer of iets dergelijks!?

Als je op de site van Dolby kijkt (http://www.dolby.com/us/en/consumer/technology/pc/dolby-home-theater-v4.html), en dan het promofilmpje.. dan zie je allemaal mooie beelden van equalizers e.d.!! Maar die zijn bij mij nergens te zien.


Nu heb ik al een flinke poos zitten zoeken en het blijkt dat het door meerderen opgemerkt wordt. Ik vind echter geen oplossing of verklaring.


Oftewel. Waarom is de Dolby Home Theater V4 die op mijn laptop staat niet de 'volledige' versie zoals Dolby het presenteert? En is er iets aan te doen?



1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
phendrixx
Bezoeker

Antwoord gekregen van Dolby customer service:


Thank you for your inquiry. When implementing Dolby technologies into their devices, our customers make decisions about how to implement our user interfaces and what level of control to allow of the Dolby technologies on their systems. Sony currently only implements a subset of our user interfaces that allows for switching between different profiles (e.g. movie, music, game) but does not support adjusting individual technology settings.


Jammer dus, maar helaas.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
phendrixx
Bezoeker

Antwoord gekregen van Dolby customer service:


Thank you for your inquiry. When implementing Dolby technologies into their devices, our customers make decisions about how to implement our user interfaces and what level of control to allow of the Dolby technologies on their systems. Sony currently only implements a subset of our user interfaces that allows for switching between different profiles (e.g. movie, music, game) but does not support adjusting individual technology settings.


Jammer dus, maar helaas.