annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Nieuwe site online winkelen ??

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

Nieuwe site online winkelen ??

hallo, 

 

iemand bekend met deze site:

 

https://www.afuture.nl

 

ik vond deze lens: 

https://www.afuture.nl/product/2081177/sony-sel70200g

ik vind het nogal een prijsje.....zit zelfs te denken om hem morgen ta halen haha

ik zocht een flitser online ( de prijs ) en kwam hem hier tegen voor ruim 80,- goedkoper.

ik ben nogal wantrouwend met zulke sites......

 

maar ik kan me vergissen natuurlijk 😉 

 

gr, Onno

14 ANTWOORDEN 14
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Onno_l

 

bij e-finity (nog) niet, wacht nog even Pro Im in Nijkerk af voordat ik besluit tot volgende aanschaf, maar dan zal het die winkel wel worden?

Amazon.de wel en prima ervaring mee gehad, koop ook via E-bay internationaal. Allebei geen enkel probleem, ik check via google wel altijd even de aanbieder (ervaringen met...). Overigens allerlei spullen hoor, bijv. voor de motorfiets, hebbedingetjes etc. 

 

Ik koop altijd via Paypal of Credit Card (wat uiteindelijk hetzelfde is overigens), want dan heb je via hun verhaal recht.

Succes! De winkel is niet alleen meer om de hoek :wink:

 

nog even een edit; natuurlijk kan garantie een issue zijn, en natuurlijk koop ik ook liever "om de hoek" bij een fotozaak, maar een verschil van meer dan 300 euri op bijv. een Batis 18 mm is wel heul veul geld! In ieder geval meer dan zogenaamde service van een winkel om de hoek zou mogen kosten. Overigens denk ik dat die er ook niet veel aan kan/kunnen doen, zal wel iets van de importeur Transcontinenta zijn.

(Dat krijg je met te weinig concurrentie).

En zoals een ander topic aangeeft kan het ook bij een gerenommeerde fotozaak fout gaan (de Batis met dat rare geluid). Daarbij is het denk ik wel zo dat er met nieuw aangeschafte spullen in principe vrij weinig fout kan zijn. Ik heb het in ieder geval nog niet mee gemaakt.

 

edit2; over prijsverschil gesproken..de nieuwe 1000 mm FE is hier adviesprijs 1850 euro, in de US kost ie 1498 dollaren..hetgeen 1420 euro is per heden...daar kun je een ticket voor kopen! :thumbsup:

 

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

haha, ja dat is zeker waar ! 

 

ik denk er ook zo over, ik heb hem voor 160,- goedkoper en als er wat mee is ( idd hij is nieuw ) ben ik qua reparatiekosten zeer waarschijnlijk goedkoper om de hoek.

 

ebay is ook goed, alleen ben ik daar niet in thuis...

 

 

lijkt me leuk je te zien zaterdag trouwens ! 

 

gr, Onno

profile.country.NL.title
martinh123
Lid

Wil nog even wat verder op kopen via internet ingaan.

 

Amazon.de is goed en snel.

Het komt heel vaak voor dat je iets besteld en dat het bestelde al in gebruik is genomen, heeft te maken met mensen die iets willen uitproberen in het weekeinde en dan de spullen terug sturen.

Dit heb ik al vaak meegemaakt maak mij hierover niet zo druk omdat ik het ook wel eens doe.

Ook belangrijk is dat de mensen daar als ze niet tevreden zijn over iets uitvoerig verslag geven. En geloof mij Duitsers zijn wat dat betreft erger dan de Nederlanders.

Maar ook wat betreft als iets goed is lees je vaak uitvoerige berichten hierover.

 

Een van de betere winkels zowel stenen als ook op internet is

www.foto-leistenschneider.de

 

vorige maand naar Mexico geweest en wou een prime lens voor de Sony A6000 dan een van Sigma

via de website van foto-leistenschneider viel al op dat de Sigma 19mm 2.8 Art duidelijk goedkoper was dan bijvoorbeeld Amazon.

Heb de lens besteld en deze word dezelfde dag verzonden.

Een dag later thuis dus niets op aan te merken.

Ben erg tevreden over de lens en wou de 60mm 2.8 Art van Sigma er ook bij hebben, deze heb ik in Düsseldorf bij foto-leistenschneider opgehaald.

De winkel in Düsseldorf is groot ze hebben net als de meeste winkels in Nederland een grote keuze wat camera’s en lenzen betreft.

profile.country.NL.title
ChantalSloep
Lid

E-Infinity is betrouwbaar, ik heb mijn A7RII en mijn SEL2470GM bij deze shop besteld.

 

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

...toen ze net begonnen, waren ze zo goedkoop, dat Kon gewoon niet ! 

en zoveel gebrekkig nederlands, duidelijk dat het geen zuivere koffie was...

 

nu maanden later zal het wel verbeterd zijn en hebben ze voet aan de grond gekregen...helaas alles ook duurder geworden hahaha