annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Nieuwe site online winkelen ??

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

Nieuwe site online winkelen ??

hallo, 

 

iemand bekend met deze site:

 

https://www.afuture.nl

 

ik vond deze lens: 

https://www.afuture.nl/product/2081177/sony-sel70200g

ik vind het nogal een prijsje.....zit zelfs te denken om hem morgen ta halen haha

ik zocht een flitser online ( de prijs ) en kwam hem hier tegen voor ruim 80,- goedkoper.

ik ben nogal wantrouwend met zulke sites......

 

maar ik kan me vergissen natuurlijk 😉 

 

gr, Onno

14 ANTWOORDEN 14
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Nee, mij volledig onbekend, maar wel met een fysiek adres in NL dat geeft altijd wel een vertrouwd gevoel bij mij in elk geval.

 

Misschien even googlen op referenties?

Ik zie wel dat ze deze lens ws niet zelf op voorraad hebben gezien de levertijd. 

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

klopt, dat gevoel heb ik dus ook, zelfs een nl adres, gewoon normaal....

maar de prijs vond ik zo  eehm `minder`duur, klopt dat ? of is het gewoon een hele andere lens en dat ik me vergis...?

Originele sony ! 

 

dankje 😉 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Beetje apart is het wel inderdaad.

Wat nog zou kunnen is dat zij 'm niet via Sony BNL inkopen maar via een ander EU land.  Dat zou nog het prijsverschil kunnen verklaren.

profile.country.NL.title
lookdeeper
Lid

Hier lijkt me niets aan de hand: is een SEL70200G, oftewel een FE 70-200 f4 G OSS objectief, dat overal zoveel kost... Volgens mij  alleen niet correct dat er staat dat het een A-mount is.

 

Ik weet niet of Afuture officieel Sonyreseller is, maar ik heb er al eens iets (niet van Sony) besteld. Nix mis mee.

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Kende deze online winkel ook nog niet, is inderdaad aardig wat goedkoper dan doorsnee prijzen.

Zag ook dat er vrijwel geen directe leveringen mogelijk zijn, dus geen voorraden. Dit kan een reden zijn. Daarnaast zou het best kunnen dat de lenzen uit GB (of Hong Kong) komen, de prijzen zijn in Engeland aardig vergelijkbaar met wat deze winkel aanbiedt. (kijk maar eens op Ebay)

 

De onder andere door mij aangehaalde online winkel e-infinity heeft nog lagere prijzen, maar moet je wat langer wachten, tenzij er voorraad in Engeland is..:smileywink: en heeft breder aanbod.

 

Voor de 70200 heb je ook deze nog ...https://www.rhinocamera.nl/product.aspx?ProductID=21482

 

grt

Sigi

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

oke...

 

 

ik heb een jaar geleden ongeveer ook eens e infinity aangehaald onder een topic welke ik gestart was met als titel bekende/onbekende sites...hele onderwerp bloedde dood dus geen reacties meer...

Die e infinity stond echt voor heel veel minder euries aan spullen....gebrekkig nederlands dus vertrouwde het niet.

nu weer online gekeken en is natuurlijk al een stuk bekender geworden en de prijzen zijn omhoog gechoten.

rhinocamera ken ik ook en vind ik ook wel wat...

 

overigens heb ik een A mount, dus hoe ik nu weer een voorbeeld plak over een E mount...zal wel slaap geweest zijn :tongue:

profile.country.NL.title
Onno_l
Lid
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Precies een jaar geleden heb ik dat topic gemist! :wink:

 

Goed dat je het even onder de aandacht brengt. Zodra ik een nieuwe ervaring rijker ben zal ik het daar melden.

 

grt

Sigi

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Onno_l
Lid

haha geeft niet :wink:

 

Heb je daar zelf weleens wat aangeschaft?

Ik ben echt wat wantrouwend via internet...ik weet heel veel van het net ed, maar vind gokken met hoge bedragen niet zo.

In december heb ik via Amazon.de een lens aangeschaft via de creditcard ( want dan ben je verzekerd mocht t niet geleverd zijn ) van mn buurman en dat vond ik aardig spannend. Na 2 weken geleverd en ik zo blij als een kind.

scheelde me 160 hele euro`s :dizzy:

 

bedankt voor je reacties!

 

gr, Onno