annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Minolta objectieven vriendelijk

profile.country.NL.title
EMCsony
Lid

Minolta objectieven vriendelijk

Mijn beoordeling van de

Sony ILCA-77 II Digitale SLR-Fotocamera

 

Minolta objectieven vriendelijk

 

Heb deze zeer schappelijk geprijsde en uitstekend functionerende camera aangeschaft met het oog op het gebruik van mijn oude doch nog goed presterende mooie Minolta objectieven. Veel van de hoogstaande technologische vernieuwingen en functionaliteiten uit de Sony A9-series zijn in deze camera aanwezig. Werkt al weer bijna 2 jaar naar volle tevredenheid met deze schitterende Sony 77M2 camera. Naast een evenzo goed presterende camera de Sony 68, het uitgekleed broertje van de 77M2. Pas nu bedelt Sony bij mij om een recensie, terwijl deze en tal van andere camera's met een A-mount uit hun product portfolio zijn geschrapt vanwege hun voorkeur om de E-mount meer te doen promoten. Hoe vreemd of duidt dit op de wederopstanding van een nieuwe serie camera's met een A-objectief.

 

Sony timmert enorm aan de weg met innovatieve producten. Ook in de sensorenwereld voor mobiele telefoons hebben ze inmiddels ruim 70% in handen. Zelfs Nikon maakt inmiddels volop gebruik van de kunde van Sony. Alleen Canon is nog een tikkeltje eigenwijs. Was destijds ook blij verrast toen ruim 15 jaar geleden Sony de technisch hoogstaande cameraboedel (lees technici) van het helaas wegkwijnende Minolta overnam.  De aanzet voor vernieuwing in het zelfgenoegzame fotowereldje, gedomineerd door belachelijk dure Canons en Nikons, was geboren en heeft mij zeker niet teleurgesteld. Ik begrijp volkomen de nieuwe ontwikkeling van de E-mount vanwege technisch te maken  afwegingen. Maar het waarom van het staken van parallelle ontwikkelingen in de A-mount ontgaat mij ten enenmale. Een bescheiden portfolio van A-mount camera's, ontwikkeld vanuit de ervaringen rond de E-mount, doet meer recht aan de trouwe schare van Sony Camera's adepten, die de onstuimige groei van Sony Camera Wereld Top 1 mede mogelijk hebben gemaakt

 

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dubbel post van 13-10-2021 uit "Events" laten verwijderen.

 


73's

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!