annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PRS-T2: Vervelende Bug. Facebook integratie werkt niet....

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
ArthurKozinski
Bezoeker

PRS-T2: Vervelende Bug. Facebook integratie werkt niet....

Sinds gisteren dit kleinood in ontvangst mogen nemen. ik had het gekocht voornamelijk omwille van de sociale media cappiciteitei (FB, evernote, WIKI, et....).

MAAR: Ik stoot nu reeds op de eerste hardnekkige BUG.

==> Als ik facebok instellingen wens te configureren (Hoofdmenu >> Applicaties >> Facebook  instellingen) krijg ik een scherm (landscape orientering) te zien met Facebook icoon met 'Laden...' eronder...maar daarna gebeurt niets meer.

Wifi is ok, webbrowser ok, ....dus het heeft specifiek met dit menupuntje te maken.

Ik heb de firmware upgrade uitgevoerd. Een reset (via reset knop) brengt geen oplossing.

Hebben jullie dit ook voor? Of weten jullie hoe dit te fixen?

Thnx

Message was edited by: ArthurKozinski

Tags (1)
23 ANTWOORDEN 23
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste ArthurKozinski en andere forum gebruikers

Welkom op het Sony Forum.

Zojuist is er een firmware update gepubliceerd op Sony Support die dit probleem zal oplossen.

Volgt u de instructies.

Zie directe link: http://www.sony.nl/support/nl/product/PRS-T2

Excuses voor de overlast.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

profile.country.nl_NL.title
covanro45
Bezoeker

Is deze oplossing alleen voor Windows gebruikers? Ik ben zelf nl. Mac gebruiker.

profile.country.nl_BE.title
ArthurKozinski
Bezoeker

Beste Dhr. Klis,

bij deze confirmatie dat na de update de bug is verdwenen. Link met facebook werkt.

Bedankt voor alles.

Met vriendelijke groet,

ArthurKozinski

Message was edited by: ArthurKozinski

profile.country.nl_NL.title
Ivo-1977
Bezoeker

De koppeling naar Facebook werkt nu weliswaar, maar toch gaat er nog iets mis:

Wanneer ik een fragment uit een boek selecteer en via de reader op facebook plaats, dan verschijnt hiervan een melding, met de eerste woorden uit het fragment op mijn Facebook. Wanneer ik deze link echter aanklik, krijg ik niet het gehele tekstfragment te zien, maar kom ik terecht op http://sony.net/electronics.

Het is mij eerlijk gezegd volstrekt onduidelijk waar de tekst nu naartoe gaat en hoe deze weer opgeroepen kan worden.

Sony is hier niet bepaald duidelijk in.