annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PRS-T2: Vervelende Bug. Facebook integratie werkt niet....

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
ArthurKozinski
Bezoeker

PRS-T2: Vervelende Bug. Facebook integratie werkt niet....

Sinds gisteren dit kleinood in ontvangst mogen nemen. ik had het gekocht voornamelijk omwille van de sociale media cappiciteitei (FB, evernote, WIKI, et....).

MAAR: Ik stoot nu reeds op de eerste hardnekkige BUG.

==> Als ik facebok instellingen wens te configureren (Hoofdmenu >> Applicaties >> Facebook  instellingen) krijg ik een scherm (landscape orientering) te zien met Facebook icoon met 'Laden...' eronder...maar daarna gebeurt niets meer.

Wifi is ok, webbrowser ok, ....dus het heeft specifiek met dit menupuntje te maken.

Ik heb de firmware upgrade uitgevoerd. Een reset (via reset knop) brengt geen oplossing.

Hebben jullie dit ook voor? Of weten jullie hoe dit te fixen?

Thnx

Message was edited by: ArthurKozinski

Tags (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste ArthurKozinski en andere forum gebruikers

Welkom op het Sony Forum.

Zojuist is er een firmware update gepubliceerd op Sony Support die dit probleem zal oplossen.

Volgt u de instructies.

Zie directe link: http://www.sony.nl/support/nl/product/PRS-T2

Excuses voor de overlast.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

23 ANTWOORDEN 23
profile.country.nl_NL.title
beworte
Bezoeker

Ik heb mijn PRS-2 ook sinds gisteren. Firmware versie 1.0.02.08090, 1.28Gb vrij. Exact hetzelfde probleem met Facebook. gr

profile.country.nl_NL.title
Putriayu
Bezoeker

Vanochtend de PRS-T2-rood gekregen voor mijn verjaardag en loop helaas ook tegen hetzelfde probleem aan.

Firmware update, opnieuw opstarten helpt bij mij ook niet.

Melding Facebook Laden blijft in het scherm staan.

profile.country.nl_NL.title
ariejm
Bezoeker

Precies hetzelfde probleem.

facebook hangt. Er is geen update. Tijd dat Sony even reageert. Alle 2 versies zullen dit probleem hebben.

Tevens stort de software op de laptop af en toe in als ik een boek prbeer te verwijderen.

profile.country.nl_BE.title
ArthurKozinski
Bezoeker

Jullie heb jullie toestel per toeval toch niet allemaal bij BOL gekocht?

profile.country.nl_NL.title
covanro45
Bezoeker

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb hem inderdaad bij Bol gekocht. Sony helpdesk bied ook geen oplossing. Zij adviseren om de reader te retourneren naar Bol!!!

profile.country.nl_NL.title
Putriayu
Bezoeker

Mijn apparaat bij de Dixons gekocht. Heb hem vandaag teruggebracht. Sowieso nog getest op een andere PRS-T2 in de winkel om te kijken of het niet toevallig aan mijn apparaat lag maar die had exact hetzelfde probleem.

Ik heb besloten het apparaat te retourneren en niet af te wachten totdat Sony met een bugfix komt.

Erg jammer maar zoals de verkoper zei dat ik de 1e klant was die dit meldde. Heeft er uiteraard mee te maken met welk doel iemand zijn e-reader aanschaft en gaat gebruiken. Iemand die de e-reader alleen maar aanschaft voor het lezen zal het ws niet uitmaken dat de Facebook integratie niet werkt. Voor mij persoonlijk, als ik een apparaat koop vind ik dat alle functionaliteiten waarvoor geadverteerd wordt ook daadwerkelijk werken!!

profile.country.nl_BE.title
ArthurKozinski
Bezoeker

Ik ga denk ik je voorbeeld volgen en het toestel terugsturen (nu het nog kan (lees: zolang er geen bugfix is) :-)).

Het feit dat er nu al 4 dagen geen gehoor wordt gegeven aan de klachten, vind ik überhaupt al niet kunnen. Getuigt alvast zeker niet van stijl en respect voor hun (ex) klanten.

Maar het ergste vind ik nog het schrijnende gebrek aan kwaliteit. Hoe kán het toch dat één van de features die hen nog het sterktst onderscheidt van de concurrentie en waar -marketingsgewijs- zwaar is op ingezet....doodleuk niet werkt? Een eenvoudig geautomatiseerd testscriptje had dit euvel makkelijk en quasi kosteloos kunnen blootleggen nog vóór de zaak in productie ging. 't Moge duidelijk zijn dat ze dit toestel zeker nog vóór het Amazon-feestje (waarvan ze het pleit sowieso verliezen) in de winkels wilden hebben...en daar offer je dan al graag eens een paar essentiële kwaliteitscontroles voor op, zo blijkt. Consumenten en kwaliteit? Schijnbaar dan toch niet zo belangrijk voor Sony?

Message was edited by: ArthurKozinski

Message was edited by: ArthurKozinski

profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Bedankt voor uw bericht op het forum van Sony.

Om uw vraag zo snel mogelijk en correct te beantwoorden, heeft een van de experts op het forum uw bericht geëscaleerd aan ons team van de technische ondersteuning. Zij geven de benodigde informatie zo snel mogelijk door aan deze expert.

Een van de experts op het forum laat u zo spoedig mogelijk het antwoord op uw vraag weten.

Met vriendelijke groet,

Het team van Sony

profile.country.nl_BE.title
ArthurKozinski
Bezoeker

Waarvoor dank!