annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

E-Reader Problemen en hiervoor de oplossingen.

profile.country.nl_NL.title
Marc_Jac
Bezoeker

E-Reader Problemen en hiervoor de oplossingen.

Geachte lezers,

Welkom op het Sony Forum.

Heeft u problemen dat de e-boeken niet meer overgezet worden vanuit uw Windows- of Macintosh computer naar uw eBook Reader, geeft de Reader een melding dat hij gemachtigd is voor een andere gebruiker, of is er een autorisatie probleem met Adobe of de Library?
Of loopt het scherm vast?

Hier kunt u de handleiding downloaden die stap voor stap beschrijft hoe u een eBook Reader dient te autoriseren en te de-autoriseren op een Windows- of een Macintosh computer en hoe andere problemen opgelost kunnen worden die er tussen uw Windows- of Macintosh computer en uw Reader kunnen optreden.

In het document wordt ook de uitleg over de programma’s gegeven die nodig zijn.
- Sony Library
- Adobe Digital Editions

Als u in de Reader Library, links in het menu: 'Fout' ziet staan i.p.v. van 'uw Reader'.

Dan kunt u de Reader op een andere computer proberen, werkt het daar eveneens niet, dan is er zeer vermoedelijk sprake van een defect.

Dan kunt u het beste contact opnemen met een Autorized Service Partner: http://support.sony-europe.com/repair/ASC/ASC.aspx?site=odw_nl_NL en de eReader daar ter reparatie aanbieden.

Mocht u nog met vragen zitten en uw vraag staat niet tussen de topics, kunt u deze altijd als nieuwe topic op dit forum stellen.

Vriendelijke groet,

Marc_Jac

Sony Medewerker.

Message was edited by: Hans_Klis

20 ANTWOORDEN 20

iederkeer als ik naar de volgende pagina wil gaan moet hij lang na denken ???? er komt dan een tekst  "Gelieve te wachten "........ weet u een oplossing voor dit probleem 

 

Vriendelijke groet E.Boerman 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik denk dat het een defect is. Is helaas geen oplossing voor. 

 

Je kunt een hard reset proberen natuurlijk.

Karinjansen
Nieuw

Hallo,

Datzelfde probleem heb ik ook, dat ik zeker 10 seconden moet wachten om naar de volgende bladzijde te gaan.

Is daar al een oplosing voor?

 

groet Karin 

Portsima
Nieuw

Goedemorgen,

 

Normaal gesproken download ik rechtstreeks in mijn e-reader de boeken die ik aanschaf bij Bol.com. Gisteren lukte dit niet. Bij Bol.com kreeg ik als reactie dat dit een storingsprobleem is bij Sony. Ik kreeg een knip en plak mogelijkheid maar dat is echt veel gedoe. Het rechtstreeks downloaden is juist zo makkelijk.

 

Ik hoop van u te horen,

 

Met dank en groet,

Margriet

profile.country.NL.title
godelieve1
Nieuw

de  e-reader PRS-T3 zegt "geen boek" maar als hij aan de PC aangesloten is worden de boeken correct getoond.

sochra
Nieuw

beste

mijn sherm is onlangs stuk gegaan nu wou ik mijn e reader aansluiten op mijn pc zodat ik de boeken die ik heb er af kan halen voor ik een nieuwe koop maar ook dit lukt niet.

 

mvg sochra

Anonymous
Niet van toepassing

Hi Sochra,

 

Wat jammer dat je scherm kapot is. Ik ging er maar even vanuit dat je ook de PRS-T3 hebt en vond helaas niets hierover tussen de vragen & antwoorden op de ondersteuningspagina. De Nederlandse handleiding die ik daar vond is helaas vrij beknopt, maar als je bij handleidingen de Engelse taal selecteert vind je meer handleidingen.

 

Zo vond ik bijvoorbeeld dit artikel "Connecting to your Computer" wat wellicht van toepassing is. Andere informatie waaronder troubleshooting tips is hier te vinden. 

 

Hopelijk kom je er zo uit, zo niet dan kun je altijd even een berichtje kunt sturen naar Sony Support met behulp van dit contactformulier

 

Hopelijk slaag je er toch nog in je e-boeken veilig te stellen!

 

Succes ermee,

 

Arthur

profile.country.NL.title
AngeliqueM
Nieuw

Ik kan met de nieuwste update van Mac, Reader voor de prs-t2 niet meer downloaden. Hij zegt dat mijn systeem niet compatible is en ook via de wifi krijg ik gek genoeg met enkel de bol.com website geen verbinding! Ik heb dus geen enkele manier om de aangekochte boeken op mijn e-reader te downloaden.. niet via het reader programma (dat overigens op miraculeuze wijze van mijn laptop is verdwenen) en niet via de wifi verbinding.

 

Wat is hier voor geks aan de hand?

profile.country.NL.title
argoulding
Ontdekker

Mijn laptop herkent de reader ineens niet meer, hij laad wel gewoon op via de laptop, ik kan dus geen boeken meer laden op mijn reader, weten jullie een oplossing ? Gr. Raymond

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Een driver probleem?

Probeer via Google opzoek naar de drivers te downloaden.

 

Op de ondersteuning pagina  van de T2 staat:

Geachte klant van Sony Reader,

We willen u laten weten dat Sony vanaf 31 maart 2023 de Reader™ voor pc-software en de Reader™ voor Mac-software niet meer op onze ondersteuningswebsite zal aanbieden.

Als u deze software wilt downloaden voor onmiddellijk of later gebruik, raden we u aan de software vóór de einddatum te downloaden.

Bedankt voor uw begrip.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!