annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

storing in mijn camera DSC-HX300

-Thijs
Ontdekker

storing in mijn camera DSC-HX300

Ik heb een storing in de camera. E:62:10 is de melding van een flikkerend 'lampje' op mijn scherm. Hij lijkt alles wel te doen, maar dat E:62:10 blijft flikkeren op mijn LCD-schermpje. Ik heb meerdere malen geïnitialiseerd. Het verdwijnt niet. Ik heb ook een keer geformateerd. Wie kan mij helpen?

Ik wilde me trouwens voorstellen, maar bij dat topic zag ik nergens een optie nieuw bericht en ik kreeg ook geen avantar geupt. Ik snap nog meer dingen niet, maar hier eerst mijn vraag over de camera

Thijs

34 ANTWOORDEN 34
profile.country.BE.title
lientje1
Ontdekker

heb hetzelfde met mijn camera voor mij ook geen sony meer ben ook over gestapt naar nikon D3300 ben wel zeer tevreden hoop dat het zo blijft

profile.country.NL.title
RosaZwaan
Lid

Hallo,

 

 

Mijn camera was net 2 weken uit de garantie (net 3000 foto's) toen dit euvel zich voordeed.

Nu is mijn redenatie dat het waarschijnlijk een fout in de softwere is.

Hoezo ???

Als je de camera aanzet, de batterij even eruit laat zakken , terug doet en weer aanzet kan je ongestoort frotos maken zonder deze melding.

Probeer het maar uit.

 

Sony Stelde voor om de reparatie uit te laten voeren, en dan zou ik 10 % korting krijgen ( 400 euro minimaal).

Voor dat geld heb ik nu eindelijk een Nikon gekocht met een waanzinnige lens. Heel content mee.

 

Veel succes met wat je verder onderneemt.

 

Rosa.

profile.country.NL.title
lutin05
Ontdekker

Fijn dat je hem gerepareerd kreeg! Bij mij net na de garantie van 24 maanden hetzelfde euvel lees hier veel over op het internet. Opsturen alleen al 60 euro dan nog niet gerepareerd.. ik ben er helemaal niet blij mee dus voor mij geen Sony meer als ze geen coulance regeling treffen. Lees  ook veel over van ontevreden mensen op Radar. ik vind dat een produkt dan meer dan 400 euro kost niet na twee jaar stuk moet zijn.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@lutin05  schreef:

 Opsturen alleen al 60 euro dan nog niet gerepareerd.. ik ben er helemaal niet blij mee dus voor mij geen Sony meer als ze geen coulance regeling treffen. Lees  ook veel over van ontevreden mensen op Radar. ik vind dat een produkt dan meer dan 400 euro kost niet na twee jaar stuk moet zijn.


Iets langer dan 2 jaar geleden in dit topic:

@lutin05  schreef:

 Advies is ook naar de winkel en opsturen Het onderzoek is al 40 euro en dan is hij nog niet gerepareerd. Ik baal hier van ! Het is toch een produkt van 500 euro

 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
SjaakBijl
Nieuw

Niet alleen jij, maar vele mensen met jou, waaronder ondergetekende, hebben met deze storing van doen. Wat daarbij nog het meest bedroevend is, is de nonchalante ongeloofwaardige houding van een wereldconcern als Sony (nog) is. Zij willen het probleem (fabricagefout welke zich vroeg of laat bij al deze camera’s voordoet) niet erkennen.

Er is hiervoor slechts een oplossing; Sony moet alle camera’s terugroepen en bezitters schadeloosstellen; zoals ook regelmatig automerken doen.

 

 

SjaakBijl
Nieuw


@-Thijs  schreef:

Ik heb een storing in de camera. E:62:10 is de melding van een flikkerend 'lampje' op mijn scherm. Hij lijkt alles wel te doen, maar dat E:62:10 blijft flikkeren op mijn LCD-schermpje. Ik heb meerdere malen geïnitialiseerd. Het verdwijnt niet. Ik heb ook een keer geformateerd. Wie kan mij helpen?

Ik wilde me trouwens voorstellen, maar bij dat topic zag ik nergens een optie nieuw bericht en ik kreeg ook geen avantar geupt. Ik snap nog meer dingen niet, maar hier eerst mijn vraag over de camera

Thijs



Niet alleen jij, maar vele mensen met jou, waaronder ondergetekende, hebben met deze storing van doen. Wat daarbij nog het meest bedroevend is, is de nonchalante ongeloofwaardige houding van een wereldconcern als Sony (nog) is. Zij willen het probleem (fabricagefout welke zich vroeg of laat bij al deze camera’s voordoet) niet erkennen.

Er is hiervoor slechts een oplossing; Sony moet alle camera’s terugroepen en bezitters schadeloosstellen; zoals ook regelmatig automerken doen.

 

 

profile.country.NL.title
RosaZwaan
Lid


@SjaakBijl  schreef:

Niet alleen jij, maar vele mensen met jou, waaronder ondergetekende, hebben met deze storing van doen. Wat daarbij nog het meest bedroevend is, is de nonchalante ongeloofwaardige houding van een wereldconcern als Sony (nog) is. Zij willen het probleem (fabricagefout welke zich vroeg of laat bij al deze camera’s voordoet) niet erkennen.

Er is hiervoor slechts een oplossing; Sony moet alle camera’s terugroepen en bezitters schadeloosstellen; zoals ook regelmatig automerken doen. 

 Hallo Sjaak,. 

Heb meerdere malen contact gehad met Sony over dit probleem .ze ontkennen dit probleem het in alle talen, voor hun bestaat dit niet. Mijn camera was net 1 week uit de garantie. Nog geen 3000 foto,s mee gemaakt. Het is een fabrieksfout, overduidelijk in de software en geen kapotte lens want op een statief werkt de camera perfect. 


 

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@lutin05 welkom

 

cc @SjaakBijl

 

Misschien is het handig om even contact op te nemen met Sony Service.

https://services.sony.nl/supportmvc/nl/Contact/Email

 

Deze community van gebruikers zal je geen afdoend antwoord geven denk ik. 

 

Succes! (ik ben er afgelopen voorjaar goed door geholpen)

 

p.s. @RosaZwaan; hoe bevalt de Nikon? Volgens mij heb je de DSC-HX300 al enige jaren niet meer?

 

grt Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.BE.title
lientje1
Ontdekker

Beste; ik heb ook een sony dsc-hx300 camera en heb het zelfde probleem ik heb contact opgenomen met sony hij was net uit garantie en zou mij zo 300€ kosten, normaal werkt hij perfect maar zeer vervelend om er naar te kijken.
Bedankt
profile.country.BE.title
lientje1
Ontdekker

bij mij is het juist hetzelfde probleem