annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

storing in mijn camera DSC-HX300

-Thijs
Ontdekker

storing in mijn camera DSC-HX300

Ik heb een storing in de camera. E:62:10 is de melding van een flikkerend 'lampje' op mijn scherm. Hij lijkt alles wel te doen, maar dat E:62:10 blijft flikkeren op mijn LCD-schermpje. Ik heb meerdere malen geïnitialiseerd. Het verdwijnt niet. Ik heb ook een keer geformateerd. Wie kan mij helpen?

Ik wilde me trouwens voorstellen, maar bij dat topic zag ik nergens een optie nieuw bericht en ik kreeg ook geen avantar geupt. Ik snap nog meer dingen niet, maar hier eerst mijn vraag over de camera

Thijs

34 ANTWOORDEN 34
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi Thijs, 

 

Introduceren kon hier

Staat gepind onder algemene discussie. 

 

Anyways, ik denk dat je de camera moet aanmelden bij een Sony reparateur zoals Tech Repair. 
Of contact opnemen met de winkel van aanschaf. Lijkt me niet dat wat je nu meemaakt normaal is. Vooral als het na een reset niet weggaat. 

profile.country.NL.title
GerardNijenbrinks
Lid

Die link werkt niet Vince..

 

ZZ446709EA.jpg


ILCE-A7M2 / SEL2870 / SEL30M35 / SEL90M28G
-Thijs
Ontdekker

Hoi Vincent
bedankt voor je antwoord! Ja ik heb gisteren iemand een foto van mij laten maken en toen is het gebeurd... Ik weet niet wat diegene gedaan heeft. Hoeveel gaat zoiets kosten?  Ik heb de camera nu 2,5 jaar. Ik denk dat de garantie dan wel voorbij is. Zou wel ook nog de aankoopbon moeten gaan zoeken. 

Maar ik dacht er toch al over om de dsc-hx400v te gaan kopen, daar kun je ook handmatig video mee afstellen, en de kwaliteit van de opnamen zijn weer een stuk beter. En het menu is veel gebruiksvriendelijker en hij heeft wifi en nog veel meer zaken die beter zijn. Maar ik baal wel van die storingsmelding.

Moet ik onder algemene discussie het onderwerp : 'introduceer jezelf' invullen? Ik begrijp nog steeds niet hoe ik daar iets moet openen: krijg dezelfde pagina te zien met discussie en antwoorden, die ik gezien heb, maar weet niet hoe ik er mezelf ook kan voorstellen in een nieuw item daar...

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Link werkt nu wel. Vreemd...

 

Gewoon een reactie achterlaten daar :slight_smile:

profile.country.BE.title
frandom19
Nieuw

Heb op reis het zelfde probleem gekregen ... de camera doet het nog, maar je ziet dat bij beweging (en vooral in video) het stabiliseringsmechanisme fout reageert en foute trillingen veroorzaakt...

 

Heb ook op het internet wat gezocht, maar geen echte remedie gevonden...

 

Heb hem dan maar binnen gebracht (via Van den Borre) bij Sony .. mijn camera is nog geen 2 jaar oud, maar ik ben nieuwsgierig wat ik als antwoord ga krijgen ...

 

François

 

profile.country.NL.title
lutin05
Ontdekker

Ik heb het zelfde probleem! Mijn vraag aan u is is het door Sony naar tevredenheid opgelost? Mijn camera valt ook net buiten de garantie ook 2 en 1/2 jaar oud. De fout trad op zonder enige aanleiding. Ik lees op internet dat deze fout aardig veel voorkomt. Advies is ook naar de winkel en opsturen Het onderzoek is al 40 euro en dan is hij nog niet gerepareerd. Ik baal hier van ! Het is toch een produkt van 500 euro

 

profile.country.BE.title
frandom19
Nieuw

Sony heeft zonder problemen de lens vervangen (dat is wat op het
interventie document stond)
profile.country.NL.title
RosaZwaan
Lid

Hallo,

 

Ben net 2 dagen met vakantie en ook ik heb sinds gisteren de E:62:10 melding. 

Heb de camera al 3x gereset. alles gedaan wat mogelijk was en niets helpt.

Hij is uiteraar net 2jaar en 2 maanden oud dus ook ik ben benieuwd met wat voor oplossing Sony gaat komen.

Tags (1)
profile.country.BE.title
frandom19
Nieuw

Er heeft me iemand gezegd dat het probleem nogal eens voorkomt bij
vocht???? Hoe dan ook , Sony heeft bij mij - volgens de herstelbon - de
volledige lens vervangen (gelukkig zat ik in de garantieperiode).

François