annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

RX10m3 melding" functie momenteel uitgeschakeld "

OPGELOST
profile.country.NL.title
Sanderling44
Ontdekker

RX10m3 melding" functie momenteel uitgeschakeld "

In het camera instel menu is de functie "geheugen nr oproepen" en de "demomodus

" uit de setup grijs geworden.  Aanklikken geeft de melding " functie momenteel uitgeschakeld" .  Opnieuw de instellingen initieren en het tijdelijk verwijderen van de batterij helpt niet? Wie helpt mij aan een oplossing?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Sanderling44
Ontdekker

Bedankt voor je antwoord. Vanavond kreeg ik van en ander forum de oplossing aangereikt. De foutboodschap wordt alleen zichtbaar als de instelknop niet op de juiste stand in dit geval "MR" staat. De oplossing is dus simpel, de instelknop op MR zetten.

De complexiteit van de menu's en de telkens wisselende boodschappen die afhankelijk zijn van telkens andere menu instellingen hebben mij op een dwaalspoor gebracht.

Hoog tijd dus om de handleiding nog beter te bestuderen.

Nogmals bedankt voor je antwoord.

 

Hoe kan ik het probleem als opgelost instllen?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
ThomSBNL
Lid

Hi Sanderling44,

 

Bedankt voor je vraag. Ik zou dit even moeten navragen maar wie weet dat een ander lid van de Community of een van onze Sony Experts in de tussentijd al het antwoord weet.

 

 

profile.country.NL.title
Sanderling44
Ontdekker

Bedankt voor je antwoord. Vanavond kreeg ik van en ander forum de oplossing aangereikt. De foutboodschap wordt alleen zichtbaar als de instelknop niet op de juiste stand in dit geval "MR" staat. De oplossing is dus simpel, de instelknop op MR zetten.

De complexiteit van de menu's en de telkens wisselende boodschappen die afhankelijk zijn van telkens andere menu instellingen hebben mij op een dwaalspoor gebracht.

Hoog tijd dus om de handleiding nog beter te bestuderen.

Nogmals bedankt voor je antwoord.

 

Hoe kan ik het probleem als opgelost instllen?