annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

fotos bekijken met de camera

wolvine
Ontdekker

fotos bekijken met de camera

Ik heb een Sony Cybershot dsc s600. heerlijk toestel. Maar ineens kan ik alleen de aller laatste genomen foto alleen maar bekijken.

Weet niet wat er gebeurt is. Ik kon altijd alle oudere fotos gewoon bekijken. Sim is niet vol, dus dat kan het niet zijn.

Wie weet wat ik moet aanpassen.

 

radeloos..........

 

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Wat gebeurd er als je tijdens het bekijken naar andere foto's probeert te gaan? 

wolvine
Ontdekker

Ik krijg nu alleen maar de laatst gemaakte foto te zien. Er staat dan previeuw bij.

Vroeger kon ik met schuttel pijltje < of > al mijn gemaakte fotos bekijken.

 

Als ik de kabel aan de computer hang zie ik wel al de fotos die op mijn sim staan.

Weet niet wat er gewijzigd is aan mijn instellingen. Heb de handleiding helemaal doorgelopen...maar helaas geen oplossing.

 

alvast bedankt

wolvine
Ontdekker

Pijltje < of > laat laatste foto zien en dan normaal beeld door de lens, klaar om weer een foto te nemen.

Zo gaat dat heen en weer.

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Gebruik je het geheugenkaart (geen sim, dat steek je in je telefoon :wink: ) ook in andere toestellen?

 

Ik zou het kaartje afladen op de pc en het kaartje eens formatteren VIA de camera (en niet via de pc). Zo start je met een schone lei. Bij mijn weten is er geen instelling om enkel de laatst genomen foto te bekijken...

 

Maar als ik het goed begrijp met pijltjes links en rechts gebeurt er gewoon niets? ook geen melding of zwarte foto?

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
wolvine
Ontdekker

Geheugen kaart (klopt niet een sim kaart) wordt alleen gebruikt in de sony. Wordt nooit er uit gehaald.

Afladen op de PC deed en doe ik steeds.....formatteren niet. Dat zou ik inderdaad nog kunnen proberen.

 

Inderdaad met de pijltjes < en > op de schuttel en met de funtcieknop op > weergave/bewerken, krijg ik alleen de laatst genomen foto te zien met vermelding in de scherm PREVIEW en druk ik dan nog een keer op < dan krijg ik gewoon de lens beeld te zien.

Geen meldingen en geen zwarte foto.

 

Zal met de handleiding erbij de geheugen kaart formatteren VIA DE CAMERA, natuurlijk nadat ik de fotos heb gedownload.

 

Bedankt voor het reageren.

Wordt vervolgt......