annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Foto's overzetten naar Iphone Ios 13.4.1

OPGELOST
profile.country.NL.title
gjzinke
Ontdekker

Foto's overzetten naar Iphone Ios 13.4.1

Met mijn nieuwe Iphone 11 (Ios 13.4.1) lukt het mij niet meer om de foto's via IEM over te zetten vanaf mijn DSC VX500 fototoetsel. Ik krijg verbinding met het toestel maar als in dan in IEM op Starten druk krijg ik steeds de melding:Verzenden geannuleerd Registreer het opnameapparaat opnieuw. Ik heb zelfs de app al een keer helemaal verwijderd en opnieuw begonnen (dus daarmee de allerlaatste versie binnengehaald) maar ook dat helpt niet. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? 

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing

Hi gjzinke, ik adviseer je hierover contact op te nemen met Sony's technische ondersteuning. Hier vind je een contactformulier. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
gjzinke
Ontdekker

Even het vervolg op mijn vraag aan Sony: 

Het is vervelend u te zeggen dat de huidige IOS niet werkt met Imaging Edge.
Zoals in onderstaande link omschreven staat, gaat de iPhone 11 tot IOS versie 13.3. Momenteel wordt er gewerkt aan een update voor de Imaging Edge Mobile.
Graag willen wij u adviseren om de website in de gaten te houden wanneer deze uitgegeven wordt. Hierna kunt u het programma opnieuw installeren.

Groet, 

Geertjan 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Hi misschien heb je iets aan deze hulp-artikelen:

-Help-gids 

-Imaging Edge Mobile (in het engels)

 

profile.country.NL.title
gjzinke
Ontdekker

Beste Boudewijn, 

Ik denk dat er " iets" aan de hand is met de samenwerking tussen de Iphone en IEM. Het werkt allemaal prima tot het moment dat ik de overdracht wil starten. Dan krijg ik de melding: Verzenden geannuleerd enz.  Een dergelijk probleem zie ik niet bij de probleemoplosser. Of ik heb het in het Engelse verhaal gemist. 😕

Groet, 

Geertjan 

Anonymous
Niet van toepassing

Hi gjzinke, ik adviseer je hierover contact op te nemen met Sony's technische ondersteuning. Hier vind je een contactformulier. 

profile.country.NL.title
gjzinke
Ontdekker

Beste Arthur, 

Jouw advies heb ik inmiddels opgevolgd. Dank voor de tip. 

Groet, 

Geertjan 

profile.country.NL.title
gjzinke
Ontdekker

Even het vervolg op mijn vraag aan Sony: 

Het is vervelend u te zeggen dat de huidige IOS niet werkt met Imaging Edge.
Zoals in onderstaande link omschreven staat, gaat de iPhone 11 tot IOS versie 13.3. Momenteel wordt er gewerkt aan een update voor de Imaging Edge Mobile.
Graag willen wij u adviseren om de website in de gaten te houden wanneer deze uitgegeven wordt. Hierna kunt u het programma opnieuw installeren.

Groet, 

Geertjan