annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Fotowedstrijd 'Glas' - de winnaars!

profile.country.DE.title
Peter_S.
Genius
4.446  Weergaven

We willen iedereen bedanken die aan onze laatste wedstrijd heeft meegedaan. Onze drie welverdiende winnaars zijn:

 

De eerste plaats gaat naar uit de Nederlands met de afbeelding "Broken memories behind broken glass". De prijs van Sony is een ZV-1.

CarinaDumais / Broken memories behind broken glassCarinaDumais / Broken memories behind broken glass

 

Met de afbeelding "Przeszłość" van uit Polen is de tweede plaats verdiend en is de prijs van Sony een HDR-AS50.

68sekund / Przeszłość68sekund / Przeszłość

 

De prijs voor de derde plaats, een SRS-XB402M, gaat naar uit UK met de afbeelding "Reflecting".

sixbyfour / Reflectingsixbyfour / Reflecting

 

Klik hier om de wedstrijdgalerij te bekijken.
Bent u geïnspireerd geraakt? Binnenkort volgt meer nieuws over onze volgende fotowedstrijd!

2 Opmerkingen
profile.country.NL.title
CarinaDumais
Lid

wow ... the 1st prize ... completely silent about it. Unfortunately I have not received any emails about this. Not even from the shortlist. Is there something wrong with my email?

 

and I also get no reply to the private messages to you

 

Kind regards Carina.

 

why is it your last photo contest?

profile.country.NL.title
CarinaDumais
Lid

Ik lees net op het forum dat ik de 1ste prijs heb, in de fotowedstrijd Glas. Net zo als bij de shortlist, krijg ik via e-mail of wat dan ook, geen berichten hierover. Ook krijg ik geen respons op de e-mails die ik via een privebericht verstuur.  Zijn er problemen met de email en wat en waar moet ik reageren voor de afhandeling van de gewonnen prijs.

 

Vriendelijke groet

Carina Dumais