annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Ustream service wordt gestopt - Alternieve streamdienst FDR-X100V

profile.country.NL.title
frankverberne
Ontdekker

Ustream service wordt gestopt - Alternieve streamdienst FDR-X100V

Beste allemaal,

Ik wilde vandaag gebruik maken van de ustreamservice.

Ik gebruik het niet zo vaak, maar soms als "webcam" achtige functie.

 

Bij het inloggen krijg ik de melding dat IBM (de huidige eigenaar van Ustream) de gratis service stopt en het account wordt beëindigd per 1 augustus 2018.

 

Daarom de vraag: is er inmiddels een mogelijkheid om naar een andere dienst (in HD) te streamen?

 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Frank,

Welkom op het forum.

Hopelijk kan iemand op het forum je hierover adviseren.

Je kunt anders ook proberen om contact op te nemen met Support.

Met vriendelijke groet,

 

Amal_S
profile.country.NL.title
frankverberne
Ontdekker

Ik heb de support benaderd maar die komen niet met een oplossing.

Dat wil zeggen: ik krijg een link naar een site met verschillende streamingdiensten. Maar vermoedelijk heeft support nog nooit met een dergelijke cam gewerkt - want ik zou niet weten hoe je de alternatieve diensten op de FDR-X1000V zou moeten instellen/installeren.

Het antwoord daarop is: "wij kunnen het ook niet helpen dat er nu betaald moet worden voor ustream".

 

Welnu, dat schiet niet op natuurlijk. Iets met paarse krokodillen enzo.

MichielZ
Nieuw

Sony support weet zich raad met vragen over steamen. 3 weken geleden beweerde Sony nogal stellig dat live streamen met de PXW X70 geen probleem oplevert. (en ik blijkbaar de enig ben die het niet voor elkaar krijgt).  Maar het aandragen van een oplossing kunnen ze ook niet. Op dit moment lijkt de enige oplossing voor live streamen de OBS classic en dan inloggen via een poort van een PC of laptop. Vervolgens kan via Youtube, of facebook live gestreamed worden.

Ik vindt het jammer dat een simpele smartphone, met 1 druk op de knop kan streamen, maar Sony niet de moeite neemt om een plugin voor OBS maakt. En dat voor een camera van rond de 4000 euro.