annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Handycam HDR-CX240E

Josegoeree
Ontdekker

Handycam HDR-CX240E

Ik ben op zoek naar een geschikt SDcard voor bovengenoemde camara.

Kan Sony mij hier in adviseren? Het aanbod is zo groot dat ik door het bos de bomen niet zie.

Dank je! 

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens de specificatie's op de ondersteuningspagina:

MEDIATYPE
Memory Stick Micro™ (Mark 2), Micro SD-/SDHC-/SDXC-geheugenkaart (klasse 4 of hoger).

73's
 
I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Anonymous
Niet van toepassing

Hi Jose, een overzicht van compatibele SD cards voor dit model is hier te vinden. Het zijn er inderdaad een hoop, maar je ziet dat er bijvoorbeeld verschillen zijn in schrijfsnelheid en opslagruimte. 

Anonymous
Niet van toepassing

Hier vind je trouwens nog andere accessoires, wellicht komt het nog eens van pas. 

Josegoeree
Ontdekker

Hi, bedankt voor snelle reactie....echter ik heb er echt geen verstand van. Wat betekend schrijfsnelheid? Opslag begrijp ik wel..

Kan je me er niet gewoon één adviseren, met een uitleg waarom ik die dan moet nemen?:)

Zeer bedankt alvast!!

Anonymous
Niet van toepassing

Met schrijfsnelheid bedoel ik hoeveel data het kan opslaan per seconde. Als je op de verschillende SD cards kijkt zie je dat dit kan verschillen: bv 40MB/sec, 70MB/sec, 90MB/sec. Dit betekent voor video dat je in ieder geval in theorie hogere kwaliteit beeld hebt als je een hoger aantal MB/sec koopt, alhoewel je in de praktijk het verschil wellicht niet eens zult zien bij normaal dagelijks gebruik. Als je er gewoon lekker op los wilt filmen en budget geen rol speelt, zou ik aanraden een SD card met veel opslagruimte en een hoge schrijfsnelheid te nemen. Hier kun je zien welke SD kaarten in Nederland verkrijgbaar zijn. Het valt me op dat dit niet exact dezelfde zijn als het eerdere overzicht, dus ik adviseer je om hier even contact op te nemen met de technische ondersteuning zodat zij een specifiek model kunnen aanbevelen. De tip van pa3eia is ook goed, met name indien je eventueel een SD card van een ander merk wilt aanschaffen.